Innesäljare med stort intresse att utvecklas inom sin yrkesroll
Intertek / Säljarjobb / Stockholm
2017-05-29
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Innesäljare med stort intresse att utvecklas inom sin yrkesroll" (publicerad 2017-08-29) ⬅️
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Intertek i Stockholm,
Västerås,
Jönköping eller i
hela Sverige Om Intertek
Intertek är en ledande global leverantör av kompletta kvalitetssäkringslösningar. Vårt nätverk av mer än 1 000 laboratorier och kontor och över 40 000 medarbetare i fler än 100 länder levererar innovativa lösningar inom kvalitetssäkring, provning, inspektion och certifiering skräddarsydda för våra kunders verksamhet och leverantörskedjor.
Bringing quality and safety to life
Nu har du chansen att söka ett kul och varierande jobb i en internationell miljö. Intertek Certification AB söker dig som vill bli en i teamet på vår kreativa försäljningsavdelning och arbeta med försäljning både mot nya och befintliga kunder.
Tjänsten innebär att systematiskt, självständigt och proaktivt arbeta med sälj, det vill säga kontakt med företag riktade mot kunder inom området Business Assurance. Arbete innebär både kundbearbetning av nya kunder såsom merförsäljning till befintliga kunder. Att ge support, göra behovsanalyser, skriva egna offerter och följa upp dem är vanliga inslag i ditt jobb. Du är delaktig i att aktivt bidra till att budgeten inom ditt område uppfylls och du har en helhetssyn över dina kunder/affärer.
Vi tror att du är mycket intresserad av att göra affärer. Du är förtroendeingivande och har en vilja att göra avslut. Du är även en social, handlingskraftig och säljinriktad person samtidigt som du är ödmjuk och har förmågan att lyssna. Du tycker om att jobba mot uppsatta mål, är strukturerad, tävlingsinriktad och trivs med telefonen som redskap. Du behärskar både det svenska och det engelska språket till fullo.
Vi söker dig som:
• har gymnasiekompetens, gärna ekonomisk- eller teknisk linje
• har kunskap om certifiering av ledningssystem
• har minst 2 års erfarenhet av tjänsteförsäljning i med egen försäljningsbudget och genererande positiva försäljningsresultat
Har du någon eftergymnasialutbildning inom försäljning eller marknadsföring är det meriterande men det mest avgörande är din egen drivkraft och vilja att lyckas.
Vi erbjuder dig ett stimulerande arbete i ett positivt och internationellt företag där du blir en viktig del av organisationen. Vi har en unik kompetens bland våra anställda och uppdrag i teknikens framkant. Trevliga kollegor och god gemenskap är en del av vår framgångsfaktor.
Intertek har kollektivavtal, möjlighet till flexibel arbetstid samt bra personalförmåner. För rätt person finns det karriärmöjligheter både i Sverige och internationellt.
Om du är rätt person erbjuder vi:
• en stimulerande roll med mycket eget ansvar och varierande arbetsuppgifter.
• ett öppet och prestigelöst arbetsklimat med stor respekt för din kunskap och med kompetenta arbetskamrater.
• möjligheter att vara med och forma enhetens fortsatta utveckling.
Urvalet av ansökningar sker löpande så skicka ditt CV tillsammans med ett personligt brev via ansökningsknappen nedan.
För frågor om tjänsten vänligen kontakta Jesper Ghildiyal på telefonnummer 08-750 02 19
Låter detta intressant? Välkommen med din ansökan så snart som möjligt!
Varaktighet, arbetstid
• -
Publiceringsdatum2017-05-29ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-07-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagIntertek
AdressIntertek
Torshamnsgatan 43
16422 Kista
KontorsadressTorshamnsgatan 43
Jobbnummer 3524797
Observera att sista ansökningsdag har passerat.