Innesäljare med M3/Movex kompetens på deltid till Saltsjö-Boo

Andara / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Andara i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vi söker en innesäljare med kompetens i affärssystemet M3/Movex för ett konsultuppdrag 2 dagar i veckan. Vår kund är en välkänd leverantör av färdigmat och sitter i fina lokaler i Saltsjö-Boo.

Kunden har under hösten bytt till affärssystemet M3/Movex och behöver förstärka sin säljavdelning med en flexibel och serviceinriktad innesäljare på deltid.

Publiceringsdatum
2018-11-29

Dina arbetsuppgifter
Som innesäljare kommer du att arbeta med varierande administrativa uppgifterinom sälj-, order- och logistikkedjan.

Kvalifikationer
Du måste ha några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och har god förståelse för sälj, order- och logistikprocessen. Du måste ha erfarenhet av att arbeta i affärssystemet M3/Movex.

• Goda kunskaper i Office-paketet
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift

Dina personliga egenskaper
Två viktiga egenskaper är att vara stark inom områdena kommunikationochadministration. Du tycker om att hålla flera bollar i luften samtidigt och är bekväm med att jobba mot deadlines och leverera resultat. Du är bra på att kommunicera med kunder och säljare. Du bör dessutom ha sinne för detaljer och ordning. För att trivas med arbetsuppgifterna och på kontoret är det viktigt att vara social, serviceinriktad och flexibel.

Mer om tjänsten

• Tillsättning: omgående
• Omfattning: deltid, 2 dagar i veckan
• Placering: Saltsjö-Boo
• Uppdragstyp: konsultuppdrag

Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på linda.gadd@andara.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.

För att vi på bästa sätt ska kunna matcha din kompetens med våra uppdrag kan vi inte ta emot din ansökan på mejl. Vi ber dig därför registrera ditt CV i vår kandidatbank.

Varmt välkommen med din ansökan!

Varför jobba med oss?
På Andara sätter vi våra medarbetares karriärmål i fokus och vårt mål är att bygga varaktiga relationer. Med ett långsiktigt engagemang bidrar vi till att skapa balans i arbetslivet, framför allt genom att lyssna på våra medarbetare, varandra och våra kunder.

• AnställningsförmånerVi erbjuder marknadsmässiga löner och semesterersättning. Din anställning omfattas givetvis även av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension och friskvårdsbidrag.

• Medryckande medarbetaraktiviteterVi är måna om att du ska känna dig delaktig. Därför anordnar vi regelbundet varierande och roliga aktiviteter för våra medarbetare.

• Hos oss blir du sedd och hördVi finns alltid tillhands för att stötta, coacha och ge råd till dig som medarbetare. Vi jobbar flexibelt tillsammans med dig och håller tät kontakt för att du ska trivas och utvecklas på bästa sätt.

Varaktighet, arbetstid
Deltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-12-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linda Gadd linda.gadd@andara.se 072-019 92 09

Företag
Andara

Adress
Andara
Järnvägsgatan 36
13154 Nacka

Kontorsadress
Järnvägsgatan 36, Nacka

Jobbnummer
4478308

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Andara

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Andara: