Inköpsadministratör som kan finska
Personal Roslagen / Kontorsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Personal Roslagen i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Sollentuna eller i
hela Sverige Personal Roslagen är ett auktoriserat bemanningsföretag som är medlem i Bemanningsföretagen, Almega och Svenskt Näringsliv. Vi arbetar med personaluthyrning och rekrytering i de flesta branscher och yrken.
Vi söker en inköpsadministratör/inköpare för uthyrning till en av våra kunder i Stockholm. Dina arbetsuppgifter kommer bl.a. att vara:
• Registrering av inköpsorder/beställningar
• Följa upp order hos leverantörer
• Hantera löpande kontakter med kunder/leverantörer
• Hantera lagernivåer
Vi söker dig som har kunskap i upphandlings-, inköps- och förhandlingsprocesser. Du bör ha goda datorkunskaper samt vara kundorienterad, resultatinriktad och noggrann.
Språkkunskaper i svenska, finska och engelska är ett måste. Språkkunskaper i franska och/eller tyska är meriterande.
Ifall bägge parter samtycker kan uthyrningen komma att övergå till anställning hos vårt kundföretag efter en tid. Vi kommer att kalla sökande till intervjuer vart efter ansökningar inkommer, du bör därför ansöka så snart som möjligt.
Publiceringsdatum2014-01-31Arbetstider och omfattningHeltid/Tillsvidare
ErsättningMånadslön
Så ansöker duAnsöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFöretagPersonal Roslagen
AdressPersonal Roslagen
Hantverkaregatan 18
76130 Norrtälje
Jobbnummer 1766014
Observera att sista ansökningsdag har passerat.