Inköpare med upphandlingsvana sökes till myndighet i Solna
Bemannia Kontor / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
2017-06-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Inköpare med upphandlingsvana sökes till myndighet i Solna" (publicerad 2017-06-26) ⬅️
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vi söker nu inköpare med vana av upphandling till myndighet med kontor i Solna. Uppdraget börjar preliminärt i början av juli och löper på heltid till och med sista januari 2018. Det finns även chans till viss förlängning. Du kommer att bli anställd utav oss på Bemannia och bli uthyrd till vår kund.
Dina arbetsuppgifter:
• Hantera avrop på befintliga avtal via Agresso
• Hantering av offerter/anbud, avtal och val av leverantörer
• Skriva avtalstext
• Ta fram och sammanställda statistik
• Uppdatera olika avtals- och kundregister
• Svara på löpande inköpsfrågor från verksamheten
Dina kvalifikationer:
• Gymnasium eller likvärdig utbildning
• Minst ett års erfarenhet som inköpare från offentlig sektor
• Goda kunskaper inom MS Office
• Självständigt genomfört minst 6 st förnyade konkurrensutsättningar
• Självständigt genomfört minst 4 st direktupphandlingar
• Meriterande om du arbetat med Lagen om offentlig upphandling (LOU)
• Meriterande om du arbetat i TendSign eller motsvarande upphandlingsverktyg
Dina personliga egenskaper:
Som person bör du ha en god kommunikativ förmåga och då du kommer ingå i ett team är det viktigt att du kan samarbete och arbeta prestigelöst. Vi ser gärna att du är bekväm med att ha en rådgivande och stödjande roll. I rollen kommer du att ha många kontaktytor, både internt och externt.
Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, fö
rnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på
jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.
Våra tjänster finner du på följande sida
Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.
Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.
Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!
www.bemannia.se www.facebook.com/bemanniaVaraktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2017-06-15ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-06-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKristina Fransson
FöretagBemannia Kontor
AdressBemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm
KontorsadressSveavägen 155 11346 Stockholm
Jobbnummer 3559181
Observera att sista ansökningsdag har passerat.