Incident manager till Kista
Poolia Sverige AB / Datajobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla datajobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Poolia Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige För ett konsultuppdrag med goda chanser till överrekrytering letar vi efter dig som har erfarenhet av service management. Du får chans att bli en del av ett team av incident managers med olika lång erfarenhet och tillsammans hanterar ni varierande uppgifter i en stor internationell organisation. Ansök redan idag eller välkommen att kontakta ansvarig rekryterare med frågor!
Publiceringsdatum2020-05-14Om tjänstenVår kund söker utökning till sitt service management-team.
Team Service management ansvarar för Incident, Problem, Change, Reporting management samt ITSM-verktyget.
De söker nu förstärkning inom incident management. Som incident manager kommer du jobba aktivt med företagets processer. Du utvecklar dessa och ser till att de efterlevs. Du är primär eskaleringskontakt för intern gruppering samt för kunder. Du kommer därför vara den typiska "spindeln i nätet" i leveransen, både internt och externt. Utöver detta ansvarar du för majorincidenter och att driva incidenten från start till mål.
Du kommer ingå i ett team tillsammans med juniora och seniora incident managers.
Plats: Stockholm, Kista
Omfattning: Heltid
Vem är du?
Du som söker är social, självgående, driven, strukturerad och tydlig. Du har erfarenhet av en liknande roll och ITIL V3 alt ITIL V4.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-06-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPoolia Sverige AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "56923".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Poolia Sverige AB (org.nr 556426-7655),
http://www.poolia.se Arbetsplats Poolia IT AB
Jobbnummer 5227774
Observera att sista ansökningsdag har passerat.