IMG Specialist/ IT support / till Kavo Scandinavia AB

Bravura Sverige AB / Datajobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla datajobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2020-08-19

Företaget
KaVo Scandinavia AB säljer, servar och installerar medecinteknisk utrustning mot såväl privat som offentlig tandvårdskliniker i Sverige. Dom ingår i en amerikansk koncern Envista, men i Sverige är det ett de ett helägt dotterbolag med huvudkontor i Sollentuna. KaVo har en lång historia och är erkända för vår goda service och långsiktiga relationer mot våra kunder.


Dina arbetsuppgifter
Som IMG specialist arbetar du med dagliga serviceärenden, mot våra kunder. I första hand remote, med att stödja kunder i att lösa kunders upplevda fel med deras SW applikationer. Du genomför akut och förebyggande underhåll på installerad utrustning. Ärenden är ofta av bred karaktär: exempelvis att felsöka HW/SW teknisk support, uppgraderingar. Du arbetar främst inom Stockholmsområdet. Men det förekommer även resor till andra regioner samt inom Norden några ggr per år. Du utgår från kontoret.


Kvalifikationer
• Gymnasial utbildning. Är denna teknisk mot El-/Tele, finelektronik eller finmekanik är detta meriterande
• Minst 3 års arbetslivserfarenhet inom teknik eller motsvarande
• Erfarenhet av journalsystem & ärendehanteringssystem
• God datavana, samt god vana av Office-paketet
• B-körkort
• Service från liknande bransch och intresse för att hjälpa kunder
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift

För att trivas i rollen är du serviceinriktad och förstår vikten av att du är ambassadör för företaget när du träffar företagets kunder. Då du arbetar mycket under eget ansvar är det viktigt att du inte räds för det samt kan driva dina arbetsuppgifter framåt. Du trivs med att ha ett rörligt arbete där din arbetsdag kan behöva omprioriteras. Vidare är du även mycket noggrann så att ditt arbete blir utfört korrekt. Du har ett pedagogiskt sätt att lära kunder hur de använder mjukvaror och trivs i att stötta säljorganisationen.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT teckniker, IT support, Support, Server, tekniker, felsökning, finmekanik, mjukvara

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-09-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
5326030

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: