ICA Maxi Sandviken söker Försäljningschef Kolonial!
Personalica AB / Butikssäljarjobb / Sandviken
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Sandviken,
Ovanåker,
Gävle,
Hofors,
Ockelbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Personalica AB i Sandviken,
Gävle,
Hedemora,
Avesta,
Falun eller i
hela Sverige ICA Maxi Sandviken söker Försäljningschef Kolonial!
Om butiken
ICA Maxi Sandviken är den personliga och barnvänliga stormarknaden, det självklara valet för alla kunders storhandling! Med ett brett sortiment under ett och samma tak finner kunden allt från vardagsmat och delikatesser till husgeråd och skönhetsprodukter. ICA Maxi Sandviken är den generösa och inspirerande butiken med vänlig och engagerad personal, belägen i centrala Sandviken. Nu söker vi en ny Försäljningschef för kolonialavdelningen att driva och utveckla avdelningen framåt!
Publiceringsdatum2021-07-19Om tjänstenI rollen som Försäljningschef Kolonial har du fullt personalansvar för ca 25 medarbetare samt budgetansvar för kolonialavdelningen. Arbetet i rollen är fördelat lika mellan administrativ uppgifter och operativt arbete ute i butiken. Positionen ingår i butikens ledningsgrupp. I rollen som Försäljningschef Kolonial arbetar du utifrån butikens värderingar:
Framåtanda - en vilja att ständigt bli bättre
Engagemang - en känsla som driver och motiverar
Gemenskap och glädje - en vilja att bidra till gemenskap och glädje
Omtanke - en vilja att ställa upp och stötta varandra
Exempel på arbetsuppgifter
• Ledningsgruppsarbete
• Schemaläggning i sin helhet
• Rekrytering och upplärning av ny personal
• Leda och fördela arbete
• Planera och följa upp budget för avdelningen
• Operativt arbete i butik, varuplock
• Utveckla kolonialavdelningen
Om dig
För att passa in i rollen som Försäljningschef Kolonial bör du vara driven, modig och målinriktad och trygg i beslutsfattning. Du bör vara lugn och stabil som ledare, som genom ett coachande ledarskap strävar efter att lyfta medarbetare i utvecklingssyfte och ser medarbetare som en möjlighet och tillgång.
Vi tror att du som söker har haft tidigare roll som exempelvis avdelningsansvarig, beställningsansvarig, säljledare eller B-ansvarig och vill ta nästa steg i din karriär med denna tjänst.
Krav för tjänsten
• Erfarenhet av arbete i dagligvaruhandel
• Erfarenhet av ledande befattning i minst 1 år (t.ex. beställningsansvarig / avdelningsansvarig / säljledare)
Meriterande för tjänsten
• Erfarenhet av arbete på ICA-butik
• Kunskap i ICA:s interna system AoB, Storeoffice, Minbutik, Tilltid
• Genomgått utbildningar som BLU / FLU
Om anställningen
Flexibla arbetstider under butikens öppettider 7:00-23:00, helgarbete ingår.
Tjänsten är en tillsvidareanställning, vi tillämpar 6 månaders provanställning. Tjänstgöringsgrad: 100%.
Om företagetTjänsten avser anställning direkt hos butiken. Rekryteringsprocessen hanteras i sin helhet av Bemannica AB. Bemannica är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som är specialiserade på bemanning och rekrytering till ICA-butiker i Sverige. Företaget är fristående från ICA Gruppen koncernen och ICA-handlarnas Förbund. Du kan läsa mer om Bemannica på bemannica.se (
https://karriar.bemannica.se/)och följ oss på Facebook (
http://www.facebook.com/bemannica) för de senaste nyheterna!
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-08-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPersonalica AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Personalica AB (org.nr 556955-0337)
Arbetsplats Personalica
Jobbnummer 5867823
Observera att sista ansökningsdag har passerat.