Hyresadministratör sökes till fastighetsbolag i Göteborg

Adecco Sweden AB / Företagsekonomjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla företagsekonomjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Är du en serviceinriktad administratör som är kommunikativ, noggrann och vill arbeta i en varierande roll i ett väletablerat fastighetsbolag? Vi på Adecco Finance & Legal ger dig en möjlighet att utvecklas och få dina idéer genomförda!

Hur ser din arbetsdag som hyresadministratör ut?

Arbetet som hyresadministratör är självständigt, variationsrikt och utvecklande. I arbetsuppgifterna ingår avisering/debitering av hyror, inbetalningar, registervård i fastighetssystemet samt bokföring, avstämningar och viss kravhantering. Bolagets kunder är hyresgäster och kundkontakter sker mestadels via telefon. Du kommer att sitta på företagets ekonomiavdelning tillsammans med en grupp hyresadministratörer, som samarbetar med andra enheter inom bolaget gällande frågor inom hyresadministration.

Du kommer att arbeta som uthyrd konsult hos ett av våra kundföretag i centrala Göteborg. Uppdraget startar omgående och pågår tom 30 september. För rätt person finns chans till förlängning. Arbetets omfattning är på heltid, vardagar 8 - 17.

Vem trivs här?

Du som minst har gymnasial utbildning inom ekonomi samt erfarenhet och kunskap inom hyresadministration, kommer snabbt in i din roll samtidigt som du utvecklas och tar nya kliv. Har du dessutom erfarenhet av arbete med mycket kundkontakter och problemlösning samt har goda kunskaper i Microsoft Office kommer du att känna dig trygg med dina nya arbetsuppgifter. Vidare har du kunskaper inom ekonomiredovisning och besitter en god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. Erfarenhet från kravhantering är meriterande.

Är du en serviceinriktad, flexibel och tålmodig person som trivs i ett arbete med mycket kontakt med andra människor, så är detta uppdraget för dig!

Vad erbjuder vi?

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?

Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan.

Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2013-04-05

Arbetstider och omfattning
Heltid, vardagar 8-17

Så ansöker du
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Lindquist (rekryteringsansvarig)31-7207288

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Götgatan 11
41105 GÖTEBORG

Jobbnummer
1513733

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: