Hyresadministratör/ekonom till ledande aktör inom köpcentrum
Bravura / Redovisningsekonomjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla redovisningsekonomjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2015-12-09FöretagetSteen & Ström är en progressiv, affärsorienterad och lönsam ägare av 21 ledande köpcentrum belägna på de mest attraktiva marknadsplatserna i Danmark, Norge och Sverige. Våra köpcentrum besöks av 100 miljoner människor årligen och har en sammanlagd årsomsättning på drygt 3 miljarder SEK. Den svenska verksamheten består dels av sex igångvarande köpcentrum och dels av utvecklingsprojekt i olika stadier. Steen & Ströms ambition är att ständigt utveckla det vi har och alltid söka efter nya attraktiva handelsplatser. I Sverige är de ca 50 anställda och huvudkontoret ligger i anrika lokaler i centrala Stockholm. Steen & Ström är certifierade enligt ISO 14 001 - läs mer på
www.steenstrom.com .
Dina arbetsuppgifterSom hyresadministratör arbetar du med registrering av hyresavtal i affärssystemet SAP samt uppdatering och underhåll av kontraktsinformation. Du ansvarar även för kontroll av att kontrakten överensstämmer med de skrivna hyresavtalen. Arbetsuppgifterna innefattar även fakturering av hyra och andra intäkter, registrering av inbetalningar, avräkning av omsättningshyror och fastighetsskatt etc. Du kommer att förbereda information till inkasso och göra avstämningar mot inkassobolag. Du samarbetar med alla avdelningar på företaget, men främst med kollegorna på Finance. Vidare har du även en del kundkontakt med företagets hyresgäster.
KvalifikationerUtbildning: Högskoleexamen inom ekonomi/fastighet alternativt KY-utbildning eller motsvarande.
Erfarenhet: Viss erfarenhet från en ekonomiavdelning eller som hyresadministratör. Du har god förståelse för redovisning och goda kunskaper i Excel.
Språk: Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på Engelska då detta är koncernspråket.
Dina personliga egenskaperFör att lyckas i rollen krävs det att du är strukturerad och noggrann i ditt arbetssätt och att du trivs med många olika arbetsuppgifter. Med ditt engagemang och din initiativförmåga tar du ansvar för att hitta lösningar på problem som kan uppstå, hålla deadlines och att ditt arbete håller hög kvalitet. Det är viktigt att du trivs i nära samarbete med andra, men även att du arbetar självständigt. Du har ett intresse för fastighetsbranschen och vill lära dig mer.
Övrig information:
Anställningsform: Visstid 12 månader, heltid.
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Fast lön enligt överrenskommelse
Kontakt: Bravura,
info@bravura.se , tel. 08-40024050
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: hyresadministratör, fastighet, fastighetsbranschen, ekonom, ekonomi, redovisning, kundreskontra, leverantörsreskontra, faktura, fakturering, finance, accountant, rental accountant, SAP, leasing, ekonomiavdelning
Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 12 månader, Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-01-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmelie Hansen 08-40024050
emelie.hansen@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2568409
Observera att sista ansökningsdag har passerat.