Hyrbilshantering för BMW
MSX International Ltd / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos MSX International Ltd i Stockholm,
Jönköping,
Göteborg,
Malmö eller i
hela Sverige MSX International är ett globalt företag som erbjuder konsulttjänster inom fordonsbranschen inom affärsutveckling men också genom outsourcade helhetslösningar. Vi är stolta över vårt team av experter som levererar mätbara resultat med hög kvalité och bidrar till företagets vision att bli "partner of choice" för alla våra kunder och intressenter.
Vi söker just nu en driven och serviceinriktad medarbetare att arbeta med hyrbilshantering för vår kund BMW. Projektet för hyrbilar är ett nytt projekt som syftar till att förbättra hyrbilshantingen och säkerställa att BMW:s kunder är mobila och får ett förstklassigt bemötande. Som medarbetare i detta projekt kommer du vara en viktig del i att driva, följa upp och bidra till utvecklingen av projektet.
I projektet kommer både goodwillärenden av hyrbil samt assistansärenden hanteras. Du kommer dagligen hantera och godkänna ansökningar av hyrbilar där dator och telefon blir dina främsta arbetsredskap.
Tjänsten passar dig som är van vid att hantera ärenden via telefon och mejl, har ett fordonsintresse och som brinner för att ge förstklassig kundservice.
Omfattning och arbetsplats:
Placering i Stockholmsområdet. Anställning sker hos oss på MSX International. Vi erbjuder en tidsbegränsad anställning på 1 år med möjlighet till förlängning. Omfattning 100 % och med tillträde tidigast i mitten av december.
Publiceringsdatum2017-10-10Dina arbetsuppgifter• Bedöma hyrbilsansökningar för goodwill- och assistansärenden.
• Kontrollera att inmatade uppgifter är korrekta och att förutsättningar för hyrbil är uppfyllda.
• Svara och vägleda återförsäljande på ett professionellt sätt via email och telefon.
• Logga och bearbeta data i kundens system.
• Bidra till utveckling av projektet.
• Eventuellt hantera och ta beslut i andra goodwill förfrågningar.
Är du den vi söker?
Vi söker dig som är driven och arbetar strukturerat samt arbetar efter att ge kvalitet och ett riktigt bra kundbemötande. För att lyckas väl i tjänsten ser vi att du analytisk och duktig på att kommunicera. Tjänsten passar dig har tidigare erfarenhet från arbete med administration och kundservice. Erfarenhet inom fordonsbranschen är meriterade. Vi ser också att du talar och skriver svenska samt engelska obehindrat samt har goda IT kunskaper.
Vi erbjuder:
Som medarbetare hos oss kommer du att arbeta i en varierande och stimulerade miljö. I rollen kommer också att vara en viktig del i ett dynamiskt, kunnigt och dedikerat team såväl hos kund som hos MSXI. MSXI har kollektivavtal, erbjuder friskvårdsbidrag och personalförmåner.
Så ansöker duStämmer detta in på dig? Ansök redan idag! Alla ansökningar behandlas löpande.
För frågor kring tjänsten, vänligen kontakta:
Rebecka Wallesten, Team Leader BMW + 46 (0)705 635 440
Varaktighet, arbetstid
Full-time Temporary position
ErsättningFixed
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-11-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktRebecka Wallesten
RWallesten@msxi-euro.com 0705-635440
FöretagMSX International Ltd
AdressMSX International Ltd
Drakegatan 7
41250 Göteborg
KontorsadressDrakegatan 7
Jobbnummer 3744209
Observera att sista ansökningsdag har passerat.