Hyrbilshantering för BMW

MSX International Ltd / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos MSX International Ltd i Stockholm, Jönköping, Göteborg, Malmö eller i hela Sverige

MSX International är ett globalt företag som erbjuder konsulttjänster inom fordonsbranschen inom affärsutveckling men också genom outsourcade helhetslösningar. Vi är stolta över vårt team av experter som levererar mätbara resultat med hög kvalité och bidrar till företagets vision att bli "partner of choice" för alla våra kunder och intressenter.

Vi söker just nu en driven och serviceinriktad medarbetare att arbeta med hyrbilshantering för vår kund BMW. Projektet för hyrbilar är ett nytt projekt som syftar till att förbättra hyrbilshantingen och säkerställa att BMW:s kunder är mobila och får ett förstklassigt bemötande. Som medarbetare i detta projekt kommer du vara en viktig del i att driva, följa upp och bidra till utvecklingen av projektet.

I projektet kommer både goodwillärenden av hyrbil samt assistansärenden hanteras. Du kommer dagligen hantera och godkänna ansökningar av hyrbilar där dator och telefon blir dina främsta arbetsredskap.

Tjänsten passar dig som är van vid att hantera ärenden via telefon och mejl, har ett fordonsintresse och som brinner för att ge förstklassig kundservice.

Omfattning och arbetsplats:
Placering i Stockholmsområdet. Anställning sker hos oss på MSX International. Vi erbjuder en tidsbegränsad anställning på 1 år med möjlighet till förlängning. Omfattning 100 % och med tillträde tidigast i mitten av december.

Publiceringsdatum
2017-10-10

Dina arbetsuppgifter
• Bedöma hyrbilsansökningar för goodwill- och assistansärenden.
• Kontrollera att inmatade uppgifter är korrekta och att förutsättningar för hyrbil är uppfyllda.
• Svara och vägleda återförsäljande på ett professionellt sätt via email och telefon.
• Logga och bearbeta data i kundens system.
• Bidra till utveckling av projektet.
• Eventuellt hantera och ta beslut i andra goodwill förfrågningar.

Är du den vi söker?
Vi söker dig som är driven och arbetar strukturerat samt arbetar efter att ge kvalitet och ett riktigt bra kundbemötande. För att lyckas väl i tjänsten ser vi att du analytisk och duktig på att kommunicera. Tjänsten passar dig har tidigare erfarenhet från arbete med administration och kundservice. Erfarenhet inom fordonsbranschen är meriterade. Vi ser också att du talar och skriver svenska samt engelska obehindrat samt har goda IT kunskaper.

Vi erbjuder:
Som medarbetare hos oss kommer du att arbeta i en varierande och stimulerade miljö. I rollen kommer också att vara en viktig del i ett dynamiskt, kunnigt och dedikerat team såväl hos kund som hos MSXI. MSXI har kollektivavtal, erbjuder friskvårdsbidrag och personalförmåner.

Så ansöker du
Stämmer detta in på dig? Ansök redan idag! Alla ansökningar behandlas löpande.

För frågor kring tjänsten, vänligen kontakta:
Rebecka Wallesten, Team Leader BMW + 46 (0)705 635 440

Varaktighet, arbetstid
Full-time Temporary position

Ersättning
Fixed

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Rebecka Wallesten RWallesten@msxi-euro.com 0705-635440

Företag
MSX International Ltd

Adress
MSX International Ltd
Drakegatan 7
41250 Göteborg

Kontorsadress
Drakegatan 7

Jobbnummer
3744209

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från MSX International Ltd

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos MSX International Ltd: