HR-koordinator till internationellt bolag!

Adecco Sweden AB / Ekonomiassistentjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Har du jobbat med personaladministration tidigare och har ett proaktivt förhållningssätt? Då har vi uppdraget för dig hos en internationell kund i Solna!

Hur ser din arbetsdag ut?
Som HR-koordinator hos vår kund inom läkemedelsbranschen kommer du att hjälpa till med all förekommande administration på HR-avdelningen. Detta innefattar  exempelvis kontraktskrivning, exit och förändringar för anställda.  Samt att uppdatera organisationsscheman, lägga inköpsordrar för HR, uppdatera intranätet och administrera rekryteringsmail. Uppdraget startar omgående och pågår i 6 månader med god chans till förlängning.

Vem trivs här?
Du som har jobbat med HR-administration tidigare och är van att jobba med HR-system kommer snabbt att känna dig hemma. Vidare kommer du som är initiativtagande och proaktiv i din roll att bli en uppskattad kollega då du kan bidra till förbättrade processer. Givetvis är du som söker noggrann med ett öga för detaljer samtidigt som du kommunicerar obehindrat på både engelska och svenska då vår kund är internationell.

Vad erbjuder vi?
Ett spännande uppdrag hos en internationell uppdragsgivare!

Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas omgående på 6 månader till ett år. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. 

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många innovativa mindre företag. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. 

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2015-11-16

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-12-15
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Elinor Eliasson

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM

Kontorsadress
Kungsgatan 60

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2530555

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: