HR-Coordinator Mondelez International

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Upplands Väsby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Upplands Väsby, Sollentuna, Täby, Upplands-Bro, Vallentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Upplands Väsby, Sollentuna, Täby, Upplands-Bro, Vallentuna eller i hela Sverige

Nu har du chansen att bli en del av Mondelez Internationals nordiska HR team! Mondelez har några av Sveriges starkaste varumärken så som Marabou, Gevalia, Oreo, TUC, Stimorol, O'boy, Philadelphia, Halls och Daim. Bakom de här fantastiska produkterna finns Mondelez dedikerade medarbetare.

Har du en stor vilja att hjälpa och serva andra? Kan du ta egna initiativ och självständigt komma med förslag för att underlätta och effektivisera? Svarar du "ja" på dessa frågor kan du vara rätt person! 

Vi söker dig med erfarenhet inom HR-processer och administration. Du kommer att arbeta i ett professionellt och motiverat team som har väldigt roligt i arbetet med att göra Mondelez International till en fantastisk arbetsplats. Rollen innebär varierande arbetsuppgifter med många olika kontaktytor där det gäller att hitta snabba lösningar, ge bra service med noggrannhet. Om du är proaktiv, självgående och har intresse av både administrativt och operativt HR-arbete kan du vara den vi letar efter. 

Du kommer bland annat att...

• Arbeta med och utveckla våra HR-administrativa processer
• Ha ansvar för dokumentation och uppdatering av HR-system
• Ha ansvar för intern HR-rapportering på lokal och nordisk nivå
• Fungera som administrativt stöd i rekryteringsprocesser
• Hantera avtal och arkivering

För att bli en del i vårt team vill vi att du...

• Har en eftergymnasial utbildning inom HR eller likvärdig arbetslivserfarenhet inom administrativt HR-arbete
• Är en god relationsbyggare som snabbt vinner tillit hos medarbetare och chefer i hela organisationen
• Har goda kunskaper i SAP, Sharepoint  och MS Office
• Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
• Är serviceinriktad och har ett sinne för detaljer.

Vad erbjuder vi?

Vi söker för Mondelez räkning just nu en administrativ resurs till deras HR team för ett konsultuppdrag under 12 månader med tillträde omgående. Som konsult blir du anställd hos Adecco Sweden.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?

Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån. 

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2015-04-24

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-05-10
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Malin Strandlund 08-100 500

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM

Kontorsadress
Kungsgatan 60

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2265315

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: