Hr Business Partners, HR-chefer, HR-interimsskonsulter, HR-gener
SJR / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos SJR i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Just nu söker vi på SJR Hr Business Partners, HR-chefer, HR-interimskonsulter, HR-generalister till kommande uppdrag och rekryteringar. Vi söker dig med bred HR erfarenhet och som är redo för nya utmaningar. Det gäller både för direktrekrytering och konsultuppdrag, underkonsultsuppdrag, beroende på vad du är intresserad av.
Vi arbetar med att matcha kandidatens önskemål mot kundens kravprofil. Vi har många etablerande och spännande kunder i flera olika branscher.
Arbetsuppgifterna kan tex vara att:
• Genomföra rekryteringar samt vidareutveckla rekryteringsprocessen
• Driva och ansvara för områden som arbetsrätt, kollektivavtalsfrågor och förhandlingar
• Vara med och stärka arbetsgivarvarumärket tillsammans med övriga HR avdelningen
• Bygga, implementera och utveckla nödvändiga processer och verktyg inom HR-området
• Performance Management
• Employer branding
• Utveckla och följa upp HMS arbetet för att säkerställa en god arbetsmiljö
• Driva och stötta chefer samt medarbetareinom HR relaterande ärenden och frågor
• HR-administration och rapportering
Vilka är vi och vad har vi att erbjuda?
SJR är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet. Vi på SJR HR rekryterar till tjänster på ingångs- till managementnivå, det vill säga alltifrån juniora till seniora HR-profiler. Vi har kollektivavtal med individuell lönesättning. Våra kunder är stora och mindre bolag som ofta samarbetat med oss under lång tid. Inför vårt samarbete genomgår du sedvanlig rekryteringsprocess och vi ser alltid till att uppdragen är utvecklande för både dig och kunden. Vi får löpande förfrågningar från våra kunder gällande HR-profiler på alla nivåer. Vi vill gärna träffa dig på en generell intervju för att höra mer om dina tidigare erfarenheter och vad du är intresserad av att arbeta med härnäst, för att framöver kunna matcha din profil och dina önskemål till rätt uppdrag eller tjänst.
Bra att veta
Ovanstående är en intresseförfrågan för både konsultuppdrag och rekryteringsuppdrag. Urval och intervjuer sker löpande. Skicka gärna in din ansökan redan idag! Har du frågor rörande våra tjänster vi har att erbjuda är du välkommen att kontakta Marina Hedberg (
marina.hedberg@sjr.se) och våra rekryteringskonsulter på SJR HR.
Konsult hos SJR
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.
Publiceringsdatum2018-12-05Om företagetSJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-05-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMarina Hedberg
marina.hedberg@sjr.seFöretagSJR
AdressSJR
Humlegårdsgatan 20
11446 Stockholm
KontorsadressHumlegårdsgatan 20, Stockholm
Jobbnummer 4494546
Observera att sista ansökningsdag har passerat.