Hr Business Partner Till Akwel Sweden Ab I Ulricehamn

Akwel Sweden AB / Administratörsjobb / Ulricehamn
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Ulricehamn, Borås, Mullsjö, Tranemo, Svenljunga eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Akwel Sweden AB i Ulricehamn, Varberg eller i hela Sverige

AKWEL Sweden AB är en leverantör för formade rör och ledningar i metalliska material med hög teknisk kompetens inom luft- och vätskedistribution i fordonsindustrin. En svensk teknikintensiv produktionsindustri med fokus på att tillverka rör i världsklass. Fabriken i Ulricehamn omsätter ca 320 MSEK och sysselsätter cirka 150 personer totalt. För att läsa mer om oss, besök gärna hemsidan www.akwel-automotive.com
Vill du ha en nyckelfunktion och säkerställa att HR-processer genomförs effektivt och korrekt?
Arbetsuppgifter och mål
Som HR Business Partner på AKWEL kommer du vara processägare för alla HR-processer och ansvara för och stötta organisationens chefer med implementering och genomförandet av dem, för att säkerställa en hög kvalitet och efterlevnad. I arbetsuppgifterna ingår även ansvaret för rekryteringar, arbetsrätt och samarbete med fackliga organisationer, kompetensutveckling inom organisationen och att genomföra lönekartläggningar och lönerevisioner. Du har också ett arbetsmiljöansvar. Kontinuerlig dokumentation, administration och rapportering till centrala funktioner är en omfattande del i rollen. Du ingår i ledningsgruppen och rapporterar till Platschef. Tjänsten är placerad i Ulricehamn.
Din Profil
Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning inom HR. Du har arbetat med kvalificerade HR-frågor, gärna i industribranschen. Med erfarenhet av administrativt HR-arbete trivs du med processhantering samt dokumentati0n. Rollen kräver stark systemkompetens med kunskaper inom Excel. Vi ser också att du har kompetens och färdighet i att kommunicera på engelska, både muntligt och skriftligt. Om du tidigare arbetat i en internationell organisation så ser vi det som meriterande.
Du är en trygg och stabil person som trivs med många kontaktytor. Du är dessutom ansvarstagande, lyhörd och prestigelös med en positiv inställning som gör det enkelt för dig att skapa hållbara samarbeten. Du trivs med att coacha och utveckla medarbetare och leder HR-arbetet med passion och engagemang. Du är en strukturerad och organiserad person som har ett eget inre driv.
AKWEL är en framstående organisation som värdesätter mångfald och strävar efter att skapa en inkluderande arbetsmiljö. Här får du möjligheten att vara en del av en dynamisk och växande verksamhet där ditt arbete spelar en avgörande roll i vår fortsatta framgång.
För dig med rätt profil erbjuder AKWEL ett spännande och utvecklande arbete i en internationell miljö!

Publiceringsdatum
2024-11-22

Kontaktuppgifter för detta jobb
För mer information om tjänsten får du gärna kontakta Anna Krantz, HR-chef: anna.krant@akwel-automotive.com
Varmt välkommen med din ansökan senast den 8:e december. Intervjuer kommer ske löpande.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-12-08
E-post: anna.krantz@akwel-automotive.com

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Akwel Sweden AB (org.nr 556099-2041)
Hillaredsvägen 10 (visa karta)
523 38  ULRICEHAMN

Arbetsplats
Ulricehamn

Jobbnummer
9026562

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Akwel Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Akwel Sweden AB: