HR Assistent
Ab Portamento / Administratörsjobb / Trelleborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Trelleborg,
Vellinge,
Svedala,
Skurup,
Malmö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ab Portamento i Trelleborg AB Portamento HR Consulting arbetar inom hela HR-området. Vi erbjuder våra kunder bland annat stöd vid rekrytering av medarbetare. För mer information besök vår hemsida.
För kunds räkning söker vi nu
HR Assistent
Publiceringsdatum2009-05-12ArbetsuppgifterArbetet som HR assistent kommer att innefatta personaladministration, rekrytering, rehabilitering, jämställdhetsarbete, utbildningssamordning samt att du kommer att vara behjälplig i olika HR-relaterade projekt. Du kommer att ha mycket kontakt med både chefer, personal och fackliga representanter.
Till stor del kommer du att utföra dina arbetsuppgifter självständigt, men i nära samarbete med personalchefen.
Placeringsort är Trelleborg och befattningen rapporterar till personalchefen.
BakgrundVi söker dig som har högskoleutbildning med PA-inriktning alternativt några års erfarenhet av personalarbete. Vi ser gärna att du har erfarenhet av Personal- och lönesystem, gärna Agda.
Som person är du drivande, strukturerad, utåtriktad och ansvarstagande. Du gillar administration och arbetar serviceinriktat. Du har lätt för att samarbeta men trivs lika bra med att arbeta självständigt. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
FöretagAB Portamento HR Consultings uppdragsgivare
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Fast lön enligt kollektivavtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-05-25
Skickas via e-mail.
Ansökan kan skickas till e-postadress:
ingvar@portamento.seKontaktRekryteringsansvarig Ingvar Persson, 0705 35 70 25
Facklig kontaktUppgift om fackliga företrädare 0705 35 70 25
FöretagAB PORTAMENTO
AdressAB PORTAMENTO
Assarhusavägen 90
24736 SÖDRA SANDBY
KontorsadressÖ Mårtensgatan 19
KontaktuppgifterTelefonnummer: 046-57025
Jobbnummer 448830
Observera att sista ansökningsdag har passerat.