HR Administratör & Payroll till Ellmount Interactive AB
Ryska Posten Bemanning / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en HR Administratör & Payroll som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är just nu på 75% men det finns stora möjligheter att gå upp på heltid. Du kommer arbeta måndag-fredag kl. 08:00-15:00 med möjlighet till flex och tjänsten är med omgående start. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM ELLMOUNT INTERACTIVE AB
Ellmount Interactive AB är ett tekniskt utvecklingsbolag samt moderbolag för Maltabaserade spelbolaget Ellmount Gaming som driver Casino Room vilket ett av världens snabbast växande nätkasinon. Det Stockholmsbaserade Ellmount Interactive utvecklar spetslösningar för webb, CRM och den egna back-end-plattformen.
OM TJÄNSTEN
Vill du arbeta på ett internationellt, snabbt växande företag och har erfarenhet från löneadministration så är detta chansen för dig! Med omgående start och tillsvidare söker vi dig som vill arbeta 75%, måndag-fredag mellan kl. 08:00-15:00 med möjlighet till flex som HR Administration & Payroll. Du kommer exempelvis arbeta med företagets lönefunktion, ha hand om all HR-dokumentation och arbeta med rekrytering. Du kommer arbeta självständigt i fräscha lokaler centralt i Stockholm.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som ambassadör hos vår kund
Arbetsuppgifter
Som HR Administratör & Payroll kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter.
Du kommer till exempel att:
• Arbeta med företagets lönefunktion
• Ha hand om all HR-dokumentation
• Arbeta med rekrytering
• Ha ansvar för företagets karriärsite
• Genomföra medarbetare undersökningar
Tjänsten passar dig som vill arbeta deltid och vill arbeta på ett snabbt växande företag.
VI SÖKER DIG SOM
• Har minst 1-2 års erfarenhet av inom löneadministration
• Är mycket strukturerad och duktig på att arbeta efter deadlines
• Vill vara med och utveckla och bygga företaget och är inte rädd för förändringar
• Har mycket god kommunikationsförmåga, både muntligt och skriftligt
• Har mycket goda kunskaper i engelska, både tal och skrift
Det är meriterande om du:
• Har relevant utbildning för tjänsten
• Har arbetat som löneadministratör tidigare
Som person är strukturerad, ödmjuk och proaktiv. Du har en egen motor och är van att arbeta självständigt.
Varaktighet, arbetstid
Deltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2017-03-14ErsättningFast
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-04-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63B
10253 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63B
Jobbnummer 3374021
Observera att sista ansökningsdag har passerat.