Helpdeskmedarbetare sökes till myndiget i Stockholm
Bemannia Kontor / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Nu söker vi en helpdeskmedarbetare till vår kund i Stockholm. Uppdraget är uppdelat i två perioder och avser perioden mellan 27 november och 22 december 2017, samt perioden mellan 8 och 12 januari 2018. Det är en heltidstjänst och arbetstiderna är 08.00-17-00. Du kommer att anställas av oss på Bemannia och hyras ut som konsult till vår kund inom offentlig sektor.
Dina arbetsuppgifter:
Du kommer att arbeta med felsökning av mjuk- och hårdvara, kabeldragning och installation av arbetsplatser med dator och skärm. Administration av användarkonto via Active Directory och daglig drift på användarsidan ingår också i arbetsuppgifterna.
Ärenden mottas via internt ärendehanteringssystem, telefoni, e-post och direkta besök. Du kommer att arbeta sida vid sida med minst en person från IT-avdelningen under hela kontraktstiden.
Dina kvalifikationer:
• Högskoleutbildning inom dataområdet (exempelvis högskoleingenjör med datainriktning) eller annan likvärdig datautbildning och minst tre (3) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete, alternativt gymnasium eller likvärdig utbildning och fem (5) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
• Goda kunskaper om datorer, kringutrustning, operativsystem, nätverk, kommunikation och informationssäkerhet
• Grundkunskaper i MS Office eller likvärdigt
• Kunskaper om ärendehanteringssystem (exempelvis Easit BPS eller Artologik Helpdesk)
Dina personliga egenskaper:
Som helpdeskmedarbetare hos vår kund är du snabblärd, ansvarstagande och har en god prioriteringsförmåga. Du är även stresstålig och van att hålla många bollar i luften.
Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, fö
rnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på
jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.
Våra tjänster finner du på följande sida
Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.
Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.
Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!
www.bemannia.se www.facebook.com/bemanniaVaraktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2017-11-06ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-11-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAlexandra Lindholm
FöretagBemannia Kontor
AdressBemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm
KontorsadressSveavägen 155 11346 Stockholm
Jobbnummer 3786489
Observera att sista ansökningsdag har passerat.