Helpdesk-support till Xllnc Nordic i Malmö
Xllnc Advise Recruitment AB / Supportteknikerjobb / Landskrona
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Landskrona,
Svalöv,
Kävlinge,
Helsingborg,
Bjuv eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Xllnc Advise Recruitment AB i Landskrona,
Helsingborg,
Lund,
Eslöv,
Malmö eller i
hela Sverige Xllnc Nordic fortsätter att växa och behöver nu förstärka sitt helpdesk-team i Malmö. Här får du chansen att arbeta med varierande arbetsuppgifter samtidigt som du blir en del av ett härligt team. Anser du dig vara serviceminded och gillar att hjälpa kunden på bästa möjliga sätt? Ser du lösningar istället för problem och vill fortsätta utvecklas i din roll? Ifall detta stämmer in på dig, tveka inte, sök denna tjänst redan nu!
Dina arbetsuppgifter
I rollen som Helpdesk-support arbetar du som First-Line på kontoret i Malmö och hjälper Xllnc Nordics kunder runt om i Sverige med deras hantering av IT. Ditt arbete sker självständigt och du arbetar mot deadlines, men du har alltid dina kollegor nära till hands om problem uppstår.
Exempel på arbetsuppgifter:
• Besvara inkommande samtal och mail från kunder
• Analysera, filtrera och dispatcha inkommande ärenden
• Enklare felsökning
• Administrera ärenden i ärendehanteringssystem
• Koordinering och uppföljning av ärenden med underleverantör
• Upprätthålla SLA gentemot kunder och partners
• Identifiering och rapportering av felaktiga ärenderegistreringar
Din profil
Vi söker dig som gillar service och drivs av att hjälpa dina kunder framåt. Du har inga problem att arbeta självständigt och vågar ta egna initiativ. Då det ibland kan bli många inkommande ärenden under en kort tid ser vi gärna att du gillar effektivitet men samtidigt kan hålla en hög grad av noggrannhet. Slutligen tror vi att du som söker tycker om att arbeta, ser lösningar istället för problem och vill ha en tjänst som du får utvecklas vidare i.
Krav
• Tidigare arbetserfarenhet med likande uppgifter, gärna med arbete i ärrendesystem
• Erfarenhet av Office 365 inkluderande mail, Word, Excel etc.
• Tekniskt intresse
Meriterande
• Teknisk utbildning
• Erfarenhet av ServiceNow
• Erfarenhet av print, Windows server, molntjänster
Om företaget
Xllnc Nordic är ett oberoende IT-företag med visionen att förenkla, skapa kontroll och miljöanpassa hela IT hanteringen, alltid med målet att utveckla kundernas verksamhet och affär. Bolaget finns på flera orter runt om i landet och har hittills förenklat vardagen för över 250.000 personer på olika bolag. Som helpdesk-support erbjuds du en spännande tjänst i en framgångsrik och platt organisation.
Om oss
Xllnc Advise Recruitment är experter på att hitta rätt kandidat för rätt tjänst och har lång erfarenhet av att rekrytera personal inom olika branscher. Med fokus på affärsområdena IT, Teknik och Administration förmedlar vi jobb både till dig med tidigare arbetslivserfarenhet och till dig som är i början av din yrkeskarriär.
För den här tjänsten håller Xllnc Advise Recruitment i rekryteringsprocessen men du kommer bli anställd direkt hos kundföretaget.
Villkor
Omfattning: Heltid (dagtid)
Ort: Malmö
Start: Omgående
Urval: Urval kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag har löpt ut, skicka in din ansökan redan idag!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-04-18ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-05-09
Ange följande referens när du ansöker: 142
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktDaniel Andersson
daniel.andersson@xllncadvise.com 0721 61 72 73
FöretagXllnc Advise Recruitment AB
AdressXllnc Advise Recruitment AB
Flaggskeppsgatan 10
21114 Malmö
KontorsadressFlaggskeppsgatan 10
Jobbnummer 4092346
Observera att sista ansökningsdag har passerat.