Helpdesk/Supporttekniker till AddPro

Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2022-09-14

Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Addpro.

Om företaget
AddPro är en innovativ och rådgivande IT-leverantör med kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg, Helsingborg och Kristianstad. AddPro är en av dem främsta applikations- och molnintegratörerna i Sverige och erbjuder kunder lösningar som uppfyller högt ställda verksamhetskrav. Addpro har specialiserat sig på att lösa kundens behov av produkter, tekniskt stöd och tjänster inom IT med fokus på molntjänster och molntjänstanalys.

Dina arbetsuppgifter
I din roll som Helpdesk arbetar du med varierande supportärenden kopplat till klienter och infrastruktur. Många gånger är du användarnas första kontakt med IT där du lyssnar in kundens behov och ansvara för ärenden hela vägen från början till slut. Du jobbar utifrån ett ärendehanteringssystem och utför felsökningen via telefon, mejl och fjärrstyrning.

• Hantering av administratörskonton i Office365
• Underhåll, felsökning och installation i Windowsmiljö
• Felsökning av såväl hårdvara som mjukvara utförs till stor del via fjärrstyrning
• Ta emot samt registrera ärenden i företagets ärendehanteringssystem

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• IT-utbildning på gymnasial eller eftergymnasial nivå såsom IT-tekniker, Supporttekniker eller motsvarande
• Tidigare arbetslivserfarenhet från liknande arbetsuppgifter inom IT-support
• Goda kunskaper inom Office365, AD och ärendehanteringssystem
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, både på svenska och engelska

För att trivas i rollen som Helpdesk behöver du vara serviceminded, lösningsorienterad och trivas med att jobba tillsammans med andra. Som person tror vi att du har ett starkt driv samt viljan att lära dig mer om IT. Du har en naturlig servicekänsla och är trygg i sociala sammanhang med kunder och kollegor. Vidare är du en strukturerad och noggrann person som gillar problemlösning. Du kommer att ingå i ett team, därför är det viktigt att du har god samarbetsförmåga och gillar teamarbete. Det viktigaste för att lyckas i rollen är att du har intresset för IT samt rätt driv och inställning.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Servicedesk, helpdesk, IT-support, support, kundtjänst, IT, 1st line support, teknik, stockholm, nätverk, data, supporttekniker, server, service, service desk analyst, molnlösningar, cloud, PC, Mac, Active Directory, Azure, Microsoft 365, ServiceNow, 1st line support, Skåne, Malmö

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-09-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Alex Larsson
alex.larsson@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6980318

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: