Handläggare till Inkassobolag Stockholm
TNG Group AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Handläggare sökes nu till vår kunds inkassoteam i Stockholm. Vår kund är branchledande leverantör inom kredithanteringstjänster.
Är du idag handläggare / administratör och söker nya utmaningar? Tycker du om att ge god service både internt och externt, är en problemlösare och trivs där det är fartfyllt? Just nu söker vi en Collection Administrator till vår kunds inkassoteam inom energi och fastighetsfordringar för ett konsultuppdrag 6 mån med goda möjligheter till överrekrytering. Låter detta intressant?Välkommen med din ansökan!
Ditt anställningserbjudande
Tjänsten är på heltid där du är anställd via TNG som konsult de första 6 månaderna med goda möjligheter att bli överrykterad.
Hos oss på TNG är du alltid en betydelsefull medarbetare som gör skillnad - oavsett om du arbetar på ett av våra kontor eller som konsult hos en av våra kunder. Som konsult är du faktiskt extra betydelsefull, för det är du som träffar våra uppdragsgivare varje dag. Vi tycker därför att det är viktigt att du har en trygg anställning med kollektivavtal via Unionen, schyssta anställningsvillkor, rätt lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Liksom friskvårdsbidrag och företagshälsovård.
Hos oss kommer du:
Trivas på jobbet! Våra konsulter 2019 gav oss ett nöjdhetsindex (Employee Net Promoter Score) på 55 i samband med årets medarbetarundersökning. En siffra som motsvarar "världsklass".
Personligen bli stöttad och peppad av din egen konsultchef - allt för att du ska få utvecklade uppdrag på trivsamma arbetsplatser.
Knipa en plats i vårt nätverk med TNG-konsulter inom kundservice. Här får du också möjlighet att utbyta erfarenheter och träffa andra konsulter på sociala aktiviteter som vi återkommande arrangerar.
Publiceringsdatum2022-10-24ArbetsuppgifterDina löpande arbetsuppgifter som Collection Administrator (CAD) består i att handlägga kundens ärenden inom ramen för våra inkassotjänster. Du fattar beslut om rätt åtgärd i respektive ärende i syfte att driva in utestående fordringar på ett kvalitativt och kostnadseffektivt sätt. Som CAD verkar du också för att kundens ärenden hanteras i enlighet med våra koncept, kundunika lösningar samt våra värderingar. Vidare säkerställer du att arbetet utförs i rätt tid och på ett kvalitetsmässigt sätt i syfte att medverka till en effektiv inkassoprocess.
Värt att veta
Du ingår i ett team som tillsammans driver den löpande handläggningen av våra kunders inkassoärenden. Avdelningen har till uppgift att kombinera en hög inkasseringsgrad med ett professionellt bemötande. Du erbjuds ett omväxlande arbete som innehåller både administration och kontakt med myndigheter och till viss del kunder.
Kontoret är placerat i Sickla, Stockholm.
Våra förväntningar
Vi söker dig som har erfarenhet från ekonomi-, kredit- eller krav/inkassoavdelning. Genom dina erfarenheter har du skaffat dig goda kunskaper i Office-paketet och visat att du har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att arbeta med handläggning av inkassoärenden.
Du är en serviceinriktad och noggrann problemlösare som gillar att arbeta med administration! För att lyckas i rollen behöver du också trivas med ett högt arbetstempo där du prioriterar bland olika arbetsuppgifter och utifrån företagets värderingar fattar egna beslut. Vi värdesätter att du har ett utvecklat affärsmannaskap, där känsla för service och vilja att generera resultat är centrala inslag. Vi ser också att du har förmåga att bygga goda relationer och har lätt för att skapa ett givande samarbete med både kunder och kollegor.
* Gymnasieutbildning, gärna inom ekonomi eller administration
* Tidigare arbetslivserfarenhet inom administration och/eller kundservice är meriterande
* Digital mognad och vara aktiv i förbättringsarbetet
* Du behärskar svenska och engelska i såväl tal som skrift
Intresserad?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-11-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagTng Group AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Tng Group AB (org.nr 556648-2781),
https://www.tng.se/ Arbetsplats TNG Group AB
Kontakt Affärsansvarig rekryterare
Åsa Dominicus
0701435906 Jobbnummer 7103483
Observera att sista ansökningsdag har passerat.