Handläggare till avdelning inom objektsfinansiering

SJR / Butikssäljarjobb / Stockholm
2017-12-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Handläggare till avdelning inom objektsfinansiering" (publicerad 2018-08-16) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SJR i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Har du nyligen tagit examen från högskola eller universitet, och vill få möjligheten att komma in på ett välkänt finansbolag? Då kan detta vara rätt möjlighet för dig!

Publiceringsdatum
2017-12-21

Om tjänsten
Vår kund är en av de ledande aktörerna när det gäller bilfinansiering i Norden. Vi söker nu en handläggare till Leverantörssupporten. Gruppen svarar för en kompetent och effektiv service med hög tillgänglighet till sina bilåterförsäljare och leverantörer. För att kunna möta en fortsatt ökad efterfrågan från sina kunder vill de nu förstärka supporten med en handlingskraftig och ansvarstagande medarbetare som har förmågan att skapa förtroende och som är en duktig administratör.

Vår kund sitter i inbjudande lokaler i hjärtat av Stockholm.

Dina arbetsuppgifter
• Granskning och utbetalning av avtal.
• Daglig kontakt med våra återförsäljare och leverantörer via telefon och mail.
• Överlåtelser
• Övrig administration
• Support till vår säljkår på fältet

Bakgrund
Vi söker en glad, ordningsam och noggrann person som har förmågan att skapa förtroende, arbeta affärsmässigt samt leverera förstklassig service.

Du har intresse för administration, detaljer och är lösnings- och möjlighetsorienterad. Du har troligtvis nyligen avslutat en akademisk utbildning, gärna inom ekonomiområdet. Erfarenhet av administration från bank eller från finansbolag är mycket meriterande. Du är initiativrik, trivs i ett högt tempo och är en lagspelare inriktad på det gemensamma resultatet.

Övrig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SJR. Tjänsten startar omgående och pågår inledningsvis till 2018-06-30. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är dagtid. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast, då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Gustav Kendel på telefon 076-647 16

Konsult hos SJR
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.

Om företaget
SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gustav Kendel gustav.kendel@sjr.se +46 76-647 16 45

Företag
SJR

Adress
SJR
Humlegårdsgatan 20
11446 Stockholm

Kontorsadress
Humlegårdsgatan 20, Stockholm

Jobbnummer
3869744

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SJR

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR: