Handläggare för Fleet Administration till attraktiv organisation
Barona Professionals AB / Kundservicejobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Barona Professionals AB i Södertälje,
Botkyrka,
Huddinge,
Järfälla,
Sundbyberg eller i
hela Sverige Är du både intresserad av att arbeta inom en framgångsrik organisation och tycker om att arbeta administrativt i en varierande roll? Har du dessutom ett intresse av bilbranschen? Då är denna tjänst för dig!
I rollen som handläggare inom Fleet Administration kommer du få möjlighet att arbeta med många utvecklande och varierande arbetsuppgifter inom både kundservice och administration inom bilbranschen.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer innefatta Avrop och aktivering av nya bilfinansieringsavtal.
Avslut av bilfinansieringsavtal, skapande av lösenofferter.
Bestridanden av skadedebiteringar och frågor rörande testprotokoll.
Kontering av leverantörers fakturor samt kontakt med leverantörer.
Hantering av förfallna fodringar, besiktningskallelser, filinläsningar.
Ändringar av befintliga bilfinansieringsavtal samt hantering av drivmedelskort.
Fakturering (Fleet kunder) och därtill förberedande uppgifter.
I denna roll kommer du arbeta med mycket information och det är därav av vikt att du är noggrann och har förmågan att strukturera och organisera. Som person önskar vi även att du har en hög förmåga att samarbeta och kommunicera tydligt med såväl medarbetare som externa kunder. Vi lägger stor vikt vid din förmåga att finna lösningar på olika problem och värdesätter även din förmåga till att ta eget ansvar.
Vi ser gärna att du som söker besitter: Minst en gymnasieexamen, en vidareutbildning inom ekonomi är meriterande.
Erfarenhet av administrativt arbete.
Har goda datakunskaper.
Uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska.
Kunskap eller erfarenhet av kundservice, finansiering, eller tidigare arbete som servicerådgivare och eller servicemarknad är meriterande.
Erbjudande
Du kommer bli anställd av Barona med tillkommande förmåner via kollektivavtal. Tjänsten är en heltidstjänst med start omgående. Uppdraget löper initialt om 6 månader med chans till förlängning.
Rekryteringsprocessen
I denna rekryteringsprocess kommer du genomföra en första intervju med Barona. Vidare i processen kommer du genomföra en intervju tillsammans med kunden. Mot slutet kommer en referenstagning att ske.
Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - så skicka in din ansökan redan idag!
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Julia Åkerlund på
julia.akerlund@barona.seOm Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer här:
http://barona.se/om-oss/Publiceringsdatum2022-02-10Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-02-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBarona Professionals AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Barona Professionals AB (org.nr 556998-2167),
https://barona.se/ Kontakt Julia Åkerlund
julia.akerlund@barona.se Jobbnummer 6330183
Observera att sista ansökningsdag har passerat.