Hallvärd/säljsupport hos Autowåx Bil
Autowåx Bil AB / Butikssäljarjobb / Karlstad
2015-01-29
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Hallvärd/säljsupport hos Autowåx Bil" (publicerad 2015-04-13) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Karlstad,
Hammarö,
Forshaga,
Grums,
Kil eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Autowåx Bil AB i Karlstad Hallvärd/säljsupport hos Autowåx Bil
Platsbeskrivning
Vill du jobba med BMW ?
Autowåx Bil AB är familjeföretag och är sedan starten 1996 en auktoriserad BMW återförsäljare i Karlstad. Företaget representerar BMW, och är ett serviceföretag med bilförsäljning, reservdels-försäljning samt verkstad.
Vi söker nu hallvärd/säljsupport till bilförsäljningen.
Hos oss berättar vi för våra kunder att du kan förvänta dig personlig omsorg. Denna filosofi är noggrant etablerad hos oss.Här är varje kund en huvudperson som hela teamet vill göra sitt bästa för. Vår vision är att kunden skall vara helt nöjd. Detta kommer du som hallvärd/säljsupport hos oss att ha en stor del i. Du är en positiv, glad och aktiv tjej/kille 25 - 35 år. Du skall ta ansvar för det du gör samt ha ordningssinne. Du skall ha lätt för att ta kontakt med för dig okända personer. Dessutom ser vi helst att du har ett stort bil och försäljnings intresse och god datavana. Vi garanterar dig ett intressant och stimulerande arbete.
Publiceringsdatum2015-01-29ArbetsuppgifterSom hallvärd kommer du att vara den första kontakten som kunderna möter vid entrén till bilhallen. Du kommer att vara en viktig servicefunktion för att kunder ska känna sig välkomna och uppmärksammade. Emellanåt kan du även komma till att arbeta med lättare administrativa uppgifter, men din främsta uppgift är kundbemötandet. Du kommer också att arbeta på vår bilförsäljningsavdelning, där du hjälper kunder när våra försäljare är upptagna samt viss fotografering av bilar. Du serverar kaffe, erbjuder provkörningar svarar i telefon osv. Du skall tycka om att prata och umgås med kunder, du gillar att serva andra människor.
Du kommer även att vara behjälplig på vår biluthyrning där huvuduppgiften är är att ta hand om de kunder som vill hyra bil hos oss, både företagskunder och privatkunder. Det innebär bl a att ta emot, bekräfta och förbereda bokningar av bilhyror både per telefon, mail och över disk. Utöver detta kommer du även att hämta och leverera bilar, se till att bilarna är tillgängliga för kunden på rätt tid och plats samt skadehantering.
KvalifikationerVi söker dig som är social, positiv och serviceminded. Vi ser gärna att du har erfarenhet av ett serviceinriktat yrke är självgående och du trivs med att arbeta . Vi jobbar med premiumbilar och ska därmed ge våra kunder premium service. För att passa in hos oss har du erfarenhet av kundservice på hög nivå. Du tycker mycket om att träffa nya människor och får dem att känna sig välkomna och välomhändertagna. Du vill framåt och är en driven och ärlig person.
Personliga Egenskaper:
Serviceinriktad, stresstålig och flexibel
Förmåga att prioritera & fatta beslut
Problemlösare
Administrativ förmåga/noggrannhet
Självständig, positiv, entusiastisk
God samarbetsförmåga
Sälj- och kommunikationsförmåga
Duktig på kundbemötande och service
Har du det som krävs för att jobba hos oss?
Du är välkommen med din ansökan med foto och meritförteckning via mail snarast, dock senast 2015-02-10
Maila till
nymedarbetare@autowax.seAnsökningsprocessen börjar omgående och intervjuer kommer att ske löpande
KörkortskravB
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Föräldravikariat from mars 2015 tom hösten 2016. vardagar 8:00-17:00/9:00-18:00 samt jour. Vardagar, helger, samt ibland kvällar i samband med event/ mässor.
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-02-10
Ansökan kan skickas till e-postadress:
nymedarbetare@autowax.seFöretagAutowåx Bil AB
AdressAutowåx Bil AB
Box 2117
65002 KARLSTAD
KontorsadressBromsgatan 9
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 00
Jobbnummer 2147297
Observera att sista ansökningsdag har passerat.