Grön myndighet söker resande administratör
Perido AB / Administratörsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido AB i Helsingborg,
Höganäs,
Landskrona,
Svalöv,
Lomma eller i
hela Sverige Perido söker nu en runtresande administratör till ett annorlunda uppdrag hos en av våra kunder, en statlig myndighet med fokus på samhällets miljö och natur. Tjänsten utgår ifrån myndighetens huvudkontor centralt i Helsingborg.
Dina främsta arbetsuppgifter kommer vara att utföra kontroller i butiker som säljer eller lagrar foder samt ute hos transportörer. Det här är en roll som innebär mycket resor och övernattningar i hela landet, så du bör trivas med att spendera en hel del tid i bilen. Dokumentationen av kontrollerna sker i form av checklistor och kontrollrapporter, som du sammanställer på plats på kontoret i Helsingborg. På kontoret sköter du dessutom registrering i ärendehanteringssystem samt handläggningsarbete med de utförda kontrollerna. Det här är en roll där fokus ligger på operativa kontroller utförda efter fastlagda rutiner, snarare än administration, men det är självklart viktigt att den administrativa biten också flyter på då du kommer att sköta, planera och samordna administrativa rutiner.
Förutom att trivas på resande fot tror vi att du som söker den här tjänsten är social och trivs med att träffa olika typer av människor. Du kan lätt anpassa dig till olika situationer och är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt. Att saker går till som de ska är viktigt för dig och du känner ett engagemang för vår miljö. Vi tror att du som söker har något års erfarenhet av administrativt arbete och B-körkort är såklart en självklarhet.
Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Publiceringsdatum2017-09-27Kravprofil för detta jobb• Gymnasial utbildning
• Minst ett års erfarenhet av administrativt arbete
• Kunskaper i MS Office
• B-körkort, myndigheten står för bil
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift
Tjänstens omfattning och tillträdeHeltid, konsultuppdrag i 3 månader. Tillträde omgående.
Så ansöker duAnsökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Här finns ett spännande och annorlunda administrativt uppdrag för dig som trivs på resande fot. Har du ett miljöintresse och gillar ordning och reda? Skulle du beskriva dig själv som social och flexibel? Då tycker vi att du ska läsa vidare!
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 90 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 15824LF i ämnesraden.
Kontaktuppgifter för detta jobbFrågor:
fraga@perido.seHemsida:
www.perido.seSå ansöker duSista dag att ansöka är 2017-10-27
Ange följande referens när du ansöker: 15824LF
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPerido AB
AdressPerido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM
KontorsadressKatarinavägen 15
Jobbnummer 3722218
Observera att sista ansökningsdag har passerat.