Göteborg: Team Leader till Kundtjänst

Jobbakuten Väst AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jobbakuten Väst AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Esoft Sverige söker Team Leader till kundtjänsten









Esoft hjälper mäklare att marknadsföra sina objekt.



Esoft systems AB fotograferar bostadsobjekt för fastighetsmarknaden och grundades år 2000 med en enkel och bra idé. Idén har utvecklat sig till ett företag med över 800 anställda. Vi har idag ett nära samarbete med över 500 mäklarkontor och är verksamma i såväl Europa och USA som Asien.



Är du en driven ledare med ett stort bildintresse? Är du en visionär ledare med fokus på kundnöjdhet, kan du även utveckla dina medarbetare med fokus på prestation och välmående? Då kanske detta är drömtjänsten du väntat på.

Vi sitter i fina lokaler på Stigbergsliden i Göteborg.



Ledarskap | Digitalisering | Kundservice



Som Team Leader på Esoft kommer du att stötta, coacha och utveckla dina 6 medarbetare med fokus på måluppfyllnad och trivsel. En stor del av det dagliga arbetet är i vår kundtjänst men i denna roll blir du också en del av Esoft Sveriges ledningsgrupp. Innesälj och arbete med både marknadsföring och kampanjer kommer också vara en del av arbetet.

Kundsupporten har många kontaktytor inom bolaget och rätt person kommer att utvecklas och utmanas varje dag. Du som ledare arbetar tillsammans med dina medarbetare och jobbar målmedvetet för att kunden ska få en riktigt bra upplevelse av oss.



I rollen fungerar du som en länk mellan Esoft och kunden.

Det är du, som tillsammans med dina kollegor i teamet, ser till att kunden får ett professionellt och trevligt bemötande på både telefon och mail. Du hjälper kunden att hitta rätt och lösa problem i ärenden som rör fotografering och marknadsföring av fastigheter.





Vem är du?

Vi tror att rätt kandidat för tjänsten har stor erfarenhet av kundtjänstarbete. En lyckad kandidat brinner för frågor som service, digitalisering och personal. Du bör vara kundfokuserad och resultatorienterad samtidigt som du har ett problemlösande förhållningssätt och gillar att utveckla verksamheten.

Flytande svenska och engelska samt intresse av IT är ett krav.





Publiceringsdatum
2022-05-23

Så ansöker du
Du är välkommen att söka tjänsten via länken "skicka ansökan", urval sker löpande!

Vi intervjuar fortlöpande så vänta inte med din ansökan.



Har du några frågor?
Kontakta Bethina Frostad på recruitmore, bethina@recruitmore.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-06-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Jobbakuten Väst AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Jobbakuten Väst AB (org.nr 556622-8846), http://www.recruitmore.se

Arbetsplats
Recruitmore

Jobbnummer
6676018

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jobbakuten Väst AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jobbakuten Väst AB: