GoExcellent söker kundservicemedarbetare till Östersundskontoret
GoExcellent Sweden AB / Butikssäljarjobb / Östersund
2012-04-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "GoExcellent söker kundservicemedarbetare till Östersundskontoret" (publicerad 2012-05-31) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Östersund,
Krokom,
Åre,
Ragunda,
Ånge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos GoExcellent Sweden AB i Östersund,
Piteå,
Solna,
Stockholm,
Göteborg eller i
hela Sverige GoExcellent Group är specialiserat på att driva contact centers i Norden. Med ca 25 miljoner kundkontakter per år, en omsättning på 90 miljoner euro, verksamhet på 13 orter och 2 500 personer på lönelistan har GoExcellent blivit en av de största contact centerspecialisterna i Norden. Bland kunderna finns företag som Canal Digital, DNA, Fortum, PlusTV, RiksTV och Telia. Huvudkontoret ligger i Solna utanför Stockholm och man har contact centers i bland annat Köpenhamn, Helsingfors, Oslo, Stockholm och nio andra orter i Finland och Sverige, Genom att ge våra medarbetare rätt kompetens, teknologi och processer blir våra kunder mer framgångsrika.
Vi söker nu 10 st kundservicemedarbetare som ska vara ansiktet utåt mot vår uppdragsgivares kunder och arbeta för att upprätthålla deras starka varumärke. Företagets mål är att alltid ligga i framkant när det gäller underhållning, teknik och utveckling inom sitt område.
Arbetsuppgifterna består i att serva deras kunder och att aktivt ta reda på kundens behov för att besvara frågor om kundens tekniska lösning, abonnemang eller faktura. Genom att aktivt fråga och vara lyhörd för svaren, säkerställer du att kunderna alltid erbjuds det bästa utbudet av tjänster och att varje kundkontakt slutar med en mycket nöjd kund.
Som medarbetare hos oss får du alla verktyg som krävs för att lyckas genom utbildning och kontinuerlig coachning.
Som person bör du kunna prestera under stressiga situationer samt vara disciplinerad, Du ska ha ett resultatinriktat sätt och strävar alltid efter en utveckling av dina resultat. Service och kundfokus är något som du tar för givet och att lösa problem ser du som en utmaning. Du har ett proaktiv sätt och är lyhörd för köpsignaler.
Arbetet utförs i ett kontorslandskap där miljön genomsyras av säljanda och resultatfokus. Arbetet som kundservicemedarbetare innebär en stor variation då bearbetning av såväl befintliga som nya kunder ingår i dina arbetsuppgifter.
Du har:
• Gymnasiekompetens
• God datorvana, vilket är ett krav, samt goda kunskaper i MS Office.
• Goda språkkunskaper i svenska, både muntliga såväl som skriftliga
• Goda språkkunskaper i engelska, både muntliga såväl som skriftliga
• Övriga språkkunskaper är meriterande.
• Erfarenhet av försäljning och serviceyrken/kundtjänstarbete är ett krav
Som arbetsgivare ställer GoExcellent höga krav, men erbjuder samtidigt ett spännande och omväxlande arbete. Det är din personlighet, attityd och vilja att lära som är avgörande.
Publiceringsdatum2012-04-23Arbetstider och omfattningTillsättning sker den 30 maj 2012. Tjänsternasomfattning är som extraarbete eller deltid. Du måste kunna jobba hela sommaren samt minst tre pass a' fyra timmar. Arbetstiderna är varierande på dagtid, kvällar och helger.
ErsättningEnligt kollektivavtal + provision
Så ansöker duAnsöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSofia Stenqvist, 0850104000
Peter Korhonen, 0850104000
FöretagGoExcellent Sweden AB
AdressGoExcellent Sweden AB
Lindhagensterassen 1
11218 Stockholm
Jobbnummer 1222187
Observera att sista ansökningsdag har passerat.