Glad och pigg kontorsassistent sökes till bolag inom filmbransch

SJR / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SJR i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vill du ha ett varierat jobb som kontorsassistent där du kommer arbeta med enklare ekonomidelar, övrig administrations samt ha ansvar för att välkomna gäster? Då kan detta vara rollen för dig! Kunden ser ett långsiktigt behov av dig och inleder ert samarbete med 12 månaders konsultuppdrag där det finns goda chanser att bli förlängd. Tjänsten beräknas starta omgående.

Tjänsebeskrivning
I rollen som kontorsassistent till vår kund, som sitter i centrala Stockholm, kommer du få ha en varierande roll inom ekonomi, administration och reception. Du kommer bland annat att vara ansvarig för att;

• välkomna kunder och besökande
• sköta fakturering och kontering
• skötapåminnelser
• bokaresor och möten

Utöver dessa delar där du då framförallt kommer hjälpa ekonomiavdelningen kommer du även att stötta marknadsasvdelningen och de andra kollegorna på kontoret. Du kommer även vara ansvarig för kontoret vilket innebär att du gör inköp och ser till att allt är ordning och reda.

Lämplig bakgrund
Vi letar efter dig som har haft en liknande roll innan där du skött lättare ekonomiska delar samt haft ansvar för bemötandet av kunder och skött kontoret. Som person sprider du glädje omkring dig och du älskar att ha varierande arbetsuppgifter där du tar dig an nya uppgifter utan problem. Du har en positiv inställning till allt och är noggrann i ditt arbete. Du är ansvarsfull och är inte rädd att kavla upp ärmarna. Då kunden är internationell är det krav att du talar och skriver flytande svenska och engelska.

Publiceringsdatum
2018-04-06

Övrig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag på 12 månader med start omgående. Behovet är långsiktigt och därför finns det mycket goda chanser till förlägning. Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Skicka därför in din ansökan redan idag! Har du frågor rörande tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Alexandra Koblet Olsson, 076647 16 44.

Konsult hos SJR
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-09-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Koblet Olsson alexandra.kobletolsson@sjr.se

Företag
SJR

Adress
SJR
Humlegårdsgatan 20
11446 Stockholm

Kontorsadress
Humlegårdsgatan 20, Stockholm

Jobbnummer
4067376

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SJR

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR: