Gillar du service är driven och vill jobba på ett internationell

Framtiden AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Vill du jobba på ett spännande internationellt företag med stora utvecklingsmöjligheter? Har du en bakgrund inom serviceyrket, är duktig på engelska och en riktig problemlösare? Då är rollen som Design Studio Support helt rätt för dig! Sök redan idag!

Dina arbetsuppgifter
Som Design Studio Support kommer du att arbeta mycket med fastighetsfrågor exempelvis beställa kontorsmaterial samt renoveringsprojekt på kontoret. Du kommer att ha stort ansvar att flytta på färdiga modeller och i det här läget är det viktigt att vara en problemlösare. Du kommer tillsammans med en till jobba i ett team med ansvar för kontorets olika delar.

Du som valts för den här tjänsten kommer ha en viktig roll för att se till att Design Studio i Göteborg kan fungera med högsta standard. Det innebär att ge stöd i det dagliga operativa arbetet, ta hand om anläggningar, samarbeta med intressenter och andra externa parter, samt bistå säkerhetsarbete och säkra arbetsmiljöförhållanden.

Arbetsuppgifter:
• Koordinera och administrera olika delar på avdelningen
• Rapportera problem i spårningssystem samt utvärdera och verifiera slutförandet av arbete och tjänster
• Ha ansvar för avdelningens modeller och företagsbilar
• Utföra rutinmässig genomgång av kontoret för att säkerställa att allting fungerar och är organiserat



Om företaget
Vårt kundföretag är ett teknik- och utvecklingscenter som tillgodoser behoven hos några av de större fordonstillverkarna i världen. I centret utvecklas en ny modulär arkitektur och en uppsättning komponenter för bilar i C-segmentet.

Mer information ges vid eventuellt intervjutillfälle.

Din profil

Vi söker dig som har god muntlig och skriftlig kommunikationsförmåga samt är duktig på engelska. Vi söker en problemlösare som gillar att driva saker framåt då man ofta ställs inför många problem utan någon direkt lösning. Tack vare att du är duktig på service och är både en lagspelare men också självdriven trivs du i teamet och försöker alltid att ha ett trevligt bemötande.

Skallkrav:
• Bakgrund inom lager, budfirma, serviceyrket
• B-körkort
• God vana i Officepaketet
• Engelska i tal och skrift
• Allmän arbetskunskap om vanlig kontorsutrustning
• Möjlighet att läsa och tolka dokument som säkerhetsregler, drifts- och underhållsinstruktioner och procedurhandböcker

Meriterande:
• Truckkörkort


Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.

Villkor
Arbetstider: 08.00-17.00
Ort: Göteborg
Startdatum: 1 februari

Ansöka redan idag eller tipsa en vän som kan passa för tjänsten!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-12-22

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-01-19
Ange följande referens när du ansöker: 14519
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Josefine Ravelli Josefine.r@framtiden.com 0722080231

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Drakegatan 7
41250 Göteborg

Kontorsadress
Drakegatan 7

Jobbnummer
3874080

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: