Gemensam vårdadministration söker medicinska sekreterare till on
Region Kronoberg, Medicin och Akutcentrum / Administratörsjobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Växjö,
Alvesta,
Uppvidinge,
Lessebo,
Hylte eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Region Kronoberg, Medicin och Akutcentrum i Växjö,
Ljungby eller i
hela Sverige I Region Kronoberg kan du trivas, växa och påverka. Tillsammans arbetar vi för att nå visionen "Ett gott liv i ett livskraftigt län".
Vi gör skillnad. Varje dag.
Vi söker nu nya medarbetare till ögonkliniken och strålbehandlingsenheten på onkologkliniken.
Onkologkliniken Växjö är en mindre klink med stor variation. Här jobbar vi tillsammans mot samma mål och ett gott samarbete är viktigt för kliniken. Att arbeta på strålbehandlingen innebär att du är spindeln i nätet, har varierande arbetsuppgifter, arbetar nära övrig vårdpersonal och är en viktig del i teamet. Gillar du variation, flexibilitet, att arbeta självständigt och ta ansvar så är strålbehandlingen arbetsplatsen för dig.
Ögonkliniken Växjö är en relativt liten klinik med cirka 70 anställda, där vi mestadels bedriver öppenvårdsverksamhet, både planerad och akut. Här använder vi oss av rätt använd kompetens, vilket gör att sekreterarna har varierande arbetsuppgifter, ett högt arbetstempo samt självständigt arbete med egenansvar. Vi har ett härligt engagemang, en bra arbetsmiljö och ett gott kamratskap.
Du kommer få många trevliga kollegor i de övriga 60 medicinska sekreterare och kanslister som arbetar hos oss på vår gemensamma vårdadministration. Vi arbetar tillsammans med läkare, sjuksköterskor och annan vårdpersonal för att ge bästa möjliga vård till patienterna.
VI KOMMER ANVÄNDA OSS AV LÖPANDE REKRYTERING UNDER HELA ANSÖKNINGSTIDEN, SÅ SÖK GÄRNA I GOD TID.
Publiceringsdatum2017-06-09ArbetsuppgifterArbetsuppgifterna är varierande och innehåller bland annat journalskrivning, remisshantering, tidsbokning, telefonservice. Har du intresse för att ta ett större ansvar, för att utveckla och arbeta med andra administrativa arbetsuppgifter, ges du en möjlighet hos oss.
Vi erbjuder dig personlig utveckling utifrån din ambition och erfarenhet. Tycker du även att distansarbete låter spännande så är det en möjlighet hos oss!
KvalifikationerVi söker dig som är utbildad medicinsk sekreterare/ läkarsekreterare/ vårdadministratör.
Du har goda kunskaper i svenska språket.
Du har god samarbetsförmåga och ett positivt förhållningssätt till dina arbetskamrater och arbetsuppgifter så att vi tillsammans kan verka för klinikens och sekreterarorganisationens bästa.
Du är flexibel i din yrkesroll och ser samarbete med andra som en självklar del i ditt arbete. Du utgår ifrån patienternas behov och ditt arbetssätt präglas av ansvarstagande och helhetssyn.
Vi värnar om en bra arbetsmiljö och vi förväntar oss att du är en god ambassadör för vår värdegrund "Respekt för människan".
Om du tycker detta låter intressant är du välkommen med din ansökan. Vi ser fram mot att träffa dig och berätta mer om vår verksamhet.
ÖVRIGT
På onkologkliniken kan vi erbjuda dig tillsvidareanställning på heltid, och på ögonkliniken har vi vikariat på heltid. Vi diskuterar gärna med dig om du har önskemål om annat än heltidstjänstgöring.
Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen.
Om du har frågor om registreringen av din ansökan, kontakta Offentliga jobbs telefonsupport på tel 0771-101029
Varaktighet, arbetstid
Heltid. Dagtid. Tillsvidareanställning, tillträde: Tillträde enligt överenskommelse.
ErsättningEnligt avtal.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-09-17
Ange följande referens när du ansöker: MAC 36/17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktÅsa Laaksonen 0470-58 83 85
Sara Erixon 0470-58 70 91
Veronica Gustafsson 0470-58 63 11
FöretagRegion Kronoberg, Medicin och Akutcentrum
AdressRegion Kronoberg, Medicin och Akutcentrum
Region Kronoberg
35185 Växjö
KontorsadressNygatan 20 VÄXJÖ
Jobbnummer 3547423
Observera att sista ansökningsdag har passerat.