Frontdesk på deltid till Anticimex Group HQ i Vasastan

KFX HR-partner Stockholm AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

Om tjänsten
Vill du utvecklas i ett bolag med stort fokus på service och med strävan att alltid förbättras och utvecklas? Här får du chans att göra nytta på riktigt! Är du en person som älskar det dagliga mötet med människor och är omtalad för att ge högsta service, då vill vi komma i kontakt med dig!

Om företaget
Anticimex är det fjärde största moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, grundades i Sverige 1934 och är idag verksamt i 18 länder med över 5000 anställda. Genom förebyggande åtgärder, ny teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen.

Arbetsuppgifter
Frontdesk ansvarar bl.a. för att ta emot gäster, se till att det alltid är snyggt och prydligt på kontoret och i konferensrum. Vid större möten hjälper du till att koordinera och beställa catering. I rollen har du även ansvar för inköp av bl.a. kontorsmaterial och dagligvaror samt kontakt med fastighetsägare och övriga leverantörer och hantverkare. Sammanfattningsvis är detta en bred roll med ett stort ansvar över kontor och reception.

Kvalifikationer
Du har en förmåga att skapa en miljö där kunder och kollegor trivs, du har lätt för att prioritera och hantera varje ärende lika professionellt. Du är på alerten, ser vad som behöver göras och är bra på att planera din arbetsdag. Att ta egna initiativ är något som är nödvändigt i den här rollen! Självklart är detta lite av dina kännetecken; social, lösningsfokuserad och oförutsägbara situationer navigerar du smidigt med en förmåga att reda ut det mesta.

Eftersom många av våra besökare kommer från andra länder är du lika bekväm på engelska som svenska språket. Du har minst grundläggande kunskaper i office-paketet och vi ser gärna att du kan hjälpa till att hålla vårt intranät och hemsida uppdaterat.

Övrigt
Arbetstider: 08:00-15:00, vid vissa högtider förekommer kortare arbetsdagar.
Anställningsform: Föräldraledighetsvikariat
Start: 1 maj 2019 tom augusti 2020.

Vi går igenom urvalet löpande och kan tillsätta uppdraget innan sista ansökningsdag. Sök därför redan idag! Om du har några frågor eller funderingar kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Amanda Jurell på 08-663 99 00 eller rekrytering.stockholm@kfx.se

Varaktighet, arbetstid
Deltid 75% Visstid, mer än 6 månader

Publiceringsdatum
2019-02-26

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-03-31
Ange följande referens när du ansöker: 3644
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Amanda Jurell

Företag
KFX HR-partner Stockholm AB

Adress
KFX HR-partner Stockholm AB
Sturegatan 38
11436 Stockholm

Kontorsadress
Sturegatan 38

Jobbnummer
4634083

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Stockholm AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB: