Förvaltningskoordinator till Norrköping
Victoriahem AB / Fastighetsskötarjobb / Norrköping
2023-11-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den aktuella platsannonsen "Förvaltningskoordinator till Norrköping" (sökbar t.o.m. 2025-05-11) ⬅️
Visa alla fastighetsskötarjobb i Norrköping,
Söderköping,
Finspång,
Linköping,
Katrineholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Victoriahem AB i Norrköping,
Linköping,
Katrineholm,
Nyköping,
Eskilstuna eller i
hela Sverige Välkommen till Victoriahem, ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om över 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa!
Vårt fastighetsbestånd i Norrköping består av 2338 lägenheter belägna i Norrköpings centrum, Hageby, Marielund och Atrium i Navestad. Vi är ett drivet och engagerat team om 22 personer med olika roller såsom miljövärd, fastighetstekniker, förvaltningskoordinator, uthyrare, förvaltare och områdeschef. Nu söker vi dig som vill ta dig an rollen som förvaltningskoordinator och utvecklas tillsammans med oss!
Publiceringsdatum2023-11-07Om tjänstenArbetet som förvaltningskoordinator aktivt och utåtriktat. Det övergripande syftet med rollen är att avlasta och stötta med administrativa uppgifter och besiktningar. Det här är en roll för dig som vill få en bred inblick i vår förvaltning och ha många kontaktytor i ditt arbete, både internt och externt.
Exempel på arbetsuppgifter:
• Ansvara för samtliga besiktningar
• Fakturering
• Genomföra lägenhetsvisningar
• Bistå teamet med administrativa uppgifter
• Ta emot och hantera synpunkter från kunder/hyresgäster
• Bistå uthyrare i uthyrningsprocessen
• Bemanna områdeskontoret vid var tid gällande öppettider
• Vara behjälplig med in- och utlämning av samtliga nycklar/passagebrickor samt upprätthålla nyckelregister
• Representera Victoriahem lokalt där vårt arbete med rullande ROT och social hållbarhet är en viktig komponent i arbetet
BakgrundVi söker dig med arbetslivserfarenhet inom försäljning, kundtjänst eller liknande. Det är meriterande om du har en eftergymnasial utbildning inom fastighetsförvaltning, alternativt arbetslivserfarenhet som vi bedömer likvärdig. Som person är du flexibel, strukturerad och affärsmässig. Det är viktigt att du har förmåga att prioritera och att du tycker om när det händer mycket runt omkring dig. Du har lätt för att skapa goda relationer såväl internt som externt och har en mycket god kommunikativ förmåga.
Vidare ser vi att du har goda kunskaper i Officepaketet, mycket goda kunskaper i Excel samt att du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift. B-körkort är ett krav för tjänsten.
Vi erbjuder dig
Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer att utmana och stötta dig i din utveckling. Vi är ett ungt bolag med stora tillväxtplaner, vi utvecklas dagligen som individer och som bolag.
Övrig information
• Start: Enligt ok
• Omfattning: Heltid
• Placering: Norrköping
• Bakgrundskontroll är en del av rekryteringsprocessen
Så ansöker duVi kommer löpande att läsa ansökningarna, så sök gärna så snart som möjligt. Du söker via vår karriärsida. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta områdeschef Linda Sund på mail
linda.sund@victoriahem.se.
Varmt välkommen med din ansökan!
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-04-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Victoriahem AB (org.nr 556695-0738)
Arbetsplats Victoriahem
Jobbnummer 8247072
Observera att sista ansökningsdag har passerat.