Förvaltningsassistent till Willhem AB med start omgående

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Har du tidigare erfarenhet av att ha arbetat med kundservice och/eller administration? Tycker du om att ha kundkontakt? Är du social och serviceminded? Då kan tjänsten på Willhem vara något för dig!

Publiceringsdatum
2019-02-28

Om tjänsten
Som Förvaltningsassistent kommer du att ta emot kundärenden samt hantera kontrakt. Du kommer sköta uthyrningsprocessen av bostäder, lokaler och p-platser, säkerställa "nöjd-kund "från första till sista kontakten samt ta emot och hantera kundärenden via mail och telefon. Kontoret finns i Bromma och kontorstiden är förlagd måndag till fredag mellan kl.07.00 till 16.00. Uppdragsstarten är omgående tom 15.06.2019 med möjlighet till förläggning.

I din roll som Förvaltningsassistent kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Hyra ut bostäder, lokaler och p-platser
• Hyresgästkommunikation
• Säkerställa "nöjd-kund "från första till sista kontakten
• Etablera och upprätthålla goda kontakter med kommun och myndigheter, lokal
hyresgästförening, andra bostadsbolag och fastighetsägare.
Om dig
Vi söker dig som har erfarenhet av kundservice, administration och/eller försäljning. Vidare ser vi att du är serviceminded, noggrann, ordningsam samt har god datorvana. Meriterande om du har erfarenhet av boservice.
Viktigt för tjänsten är:
• Erfarenhet av kundservice, administration och/eller försäljning
• Behärska svenska och engelska i tal och skrift
• Serviceminded och noggrann.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Att arbeta som konsult på Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Om anställningen
Tjänsten som Förvaltningsassistent är ett konsultuppdrag med start omgående. Till att börja med är uppdraget tom 15.06.2019 med möjlighet till förläggning. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
* Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.

* Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.

* Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Jelena Dogas via 073 684 72 92.



Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-03-27
Ange följande referens när du ansöker: ref-29100
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jelena Dogas

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Svetsarvägen 8
17141 SOLNA

Kontorsadress
Svetsarvägen 8

Jobbnummer
4639505

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: