Förvaltningsassistent
Varbergs Bostads AB / Administratörsjobb / Varberg
2022-10-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Förvaltningsassistent" (publicerad 2024-02-05) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Varberg,
Falkenberg,
Kungsbacka,
Halmstad,
Mölndal eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Varbergs Bostads AB i Varberg Gillar du hyresgästkontakter? Har du ett eget driv och är duktig på problemlösning? Sök tjänsten som vikarierande förvaltningsassistent hos Varbergs Bostad.
Om Varbergs Bostad
Varbergs Bostads AB är Varbergs största hyresvärd med ca 5 600 lägenheter. Varbergs vision är att utvecklas till Västkustens kreativa mittpunkt - en vision som är en stark ledstjärna i hela vårt arbete. Som ett positivt led i stadens utveckling och inom ramen för vårt uppdrag att bostadsförsörja ett växande Varberg har vi planer på att bygga 1500 nya hyresrätter inom de närmaste åren. Som en aktiv samhällsaktör är vi med och formar framtidens boende utifrån livskvalitet, miljö och hållbarhet. Det jobb vi gör tillsammans idag kommer att lämna bestående intryck i framtiden.
Arbetsbeskrivning
Som förvaltningsassistent ansvarar du för den löpande kontakten med våra hyresgäster och entreprenörer. Arbetsuppgifterna är omväxlande och innebär bland annat att utföra lägenhetsbesiktningar, hantera fakturor, sköta nyckelhantering och stötta vid renoveringar- och ombyggnadsprojekt gällande HLU och tillval. Du kommer arbeta nära förvaltare och fastighetschef, som du stöttar i det dagliga arbetet och du blir en viktig administrativ resurs inom förvaltningsavdelningen.
Publiceringsdatum2022-10-03ProfilFör att lyckas i rollen ser vi att du har minst gymnasieutbildning, samt erfarenhet av arbete med kundkontakter från exempelvis kundtjänst. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från en liknande roll, alternativt inom fastighetsbranschen.
Du trivs med varierande arbetsuppgifter och utmaningar. Du har även förmågan att identifiera vad som behöver göras och tar ansvar för genomförandet på ett strukturerat, analytiskt och noggrant sätt. Du tycker om att arbeta med människor, har hög social kompetens och ett positivt förhållningssätt. Förmågan att lyssna, vara flexibel och kommunicera på ett korrekt och sakligt sätt är viktiga egenskaper för att kunna ge våra kunder bästa möjliga service.
Du har mycket goda kunskaper i svenska språket och kan uttrycka dig väl i både tal och skrift. Du har även goda kunskaper i engelska språket. Du behöver ha B-körkort och tillgång till egen bil, då arbetet kräver att man inom denna tjänst behöver infinna sig på olika platser med kort varsel.
Team Varbergs Bostad
Vi ser oss som ett lag - Team Varbergs Bostad. I laget finns specialister på olika positioner och alla är lika viktiga. Vi spelar bra tillsammans, uppmuntrar varandra och hjälps åt. Vi har roligt tillsammans och vi trivs med det vi gör. Då blir också resultatet bra - så som att vi i flera undersökningar får toppbetyg av hyresgästerna. Bakom detta ligger ett lagarbete, där varje spelare är en nyckelspelare. Ett lagarbete som präglas av mod, ansvar och delaktighet.
Vi erbjuder ett spännande och utvecklande arbete i ett företag som är bland de främsta i branschen och som är i en expansiv fas. Din personliga insats får stor betydelse för bolagets utveckling och i den laguppställning som ska lösa uppdraget att bygga framtidens Varberg. Läs mer om Varbergs Bostad på
www.varbergsbostad.se.Rekrytering sker löpande. Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Enligt överenskommelse Visstidsanställning till
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-10-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagVarbergs Bostads AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2022/12".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Varbergs Bostads AB (org.nr 556502-4220)
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Arbetsplats Varbergs Bostad
Kontakt Clara Olson, HR-strateg
0340-697531 Jobbnummer 7037797
Observera att sista ansökningsdag har passerat.