Försäljningschefsassistent Stockholm
Erik Olsson Fastighetsförmedling AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Erik Olsson Fastighetsförmedling AB i Stockholm,
Lidingö,
Täby,
Värmdö,
Södertälje eller i
hela Sverige Erik Olsson Fastighetsförmedling AB är marknadens mest innovativa och framgångsrika fastighetsmäklarföretag. Företaget grundades 1997 och har idag drygt 190 anställda med en omsättning på ca 200 MSEK. De närmaste åren räknar vi med en fortsatt kraftig tillväxt. Företaget är idag etablerat i Göteborg, Stockholmsregionen och i västra Skåne. Genom att ifrågasätta vedertagna metoder och angreppssätt lyckas företaget kontinuerligt ta marknadsandelar, växa och vara lönsamt. Erik Olsson hamnade både år 2004, 2005 och 2006 på andra plats i Tillväxtlistan över Sveriges snabbast växande företag och har bl.a. även blivit utsett till ?Årets mest spännande Entreprenör" samt "Årets Mäklare"
Vi söker dig som är självständig, initiativrik och har ett genuint intresse för administration. Som Försäljningschefsassistent kommer din huvudsakliga arbetsuppgift att vara att underlätta för Försäljningschef Stockholm och Vice Försäljningschef Stockholm i det dagliga arbetet. För att trivas med din roll måste Du gilla administrativa göromål, vara noggrann och självgående. Vi ser det som en styrka att Du är flexibel och har lätt att arbeta med flera uppgifter inom olika områden samtidigt. Som person är Du lättlärd och kommer snabbt in i nya roller. Du gillar att samarbeta med andra i både stort och smått och har viljan att leverera med högsta kvalitet.
Publiceringsdatum2010-03-16Arbetsuppgifter• Fördelning av möten till mäkleriet
• Förberedelse, planering, schemaläggning, uppföljning av möten
• Ansvarig för internutbildning, Erik Olsson Skolan. I detta ingår bland annat schemaläggning, bokning av resor, hotell, sammanställning av material etc.
• Framtagande av statistik och uppföljning hos mäkleriet
• Övrig administration
Kvalifikationer• Dokumenterad administrativ erfarenhet, kunskaper inom hela Officepaketet
• 3- 5 års arbetslivserfarenhet i en affärsinriktad miljö
• Meriterande om du tidigare har arbetat som chefsassistent
PERSONLIGA EGENSKAPER
• Analytisk, strukturerad och noggrann
• Självgående och driven
• Hög social kompetens och god kommunikativ förmåga
• Förmåga att prioritera men samtidigt kunna arbeta med flera saker parallellt
Arbetstider och omfattningVikariat från och med den 2010-04-01 - 2011-06-30
ErsättningFast enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-03-25
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktMaria Bonerud Zettergren, 070-4826938
FöretagErik Olsson Fastighetsförmedling AB
AdressErik Olsson Fastighetsförmedling AB
Sveavägen 147
11346 Stockholm
Jobbnummer 607753
Observera att sista ansökningsdag har passerat.