Förbättringsledare Kundcenter

Bergendahl Food AB / Kundservicejobb / Hässleholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Hässleholm, Perstorp, Östra Göinge, Kristianstad, Osby eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bergendahl Food AB i Hässleholm, Kristianstad, Ljungby, Malmö, Trollhättan eller i hela Sverige

Är du förbättringsledaren vi söker till Bergendahls Foods Kundcenter?
Du erbjuds en tjänst där ingen dag är den andra lik med spännande utmaningar och ett stimulerande arbete i ett expansivt familjeföretag med intressanta framtidsplaner och starka värderingar.

Publiceringsdatum
2021-01-14

Arbetsuppgifter
Som Förbättringsledare ansvarar du tillsammans med avdelningschefer för Kundcenters utveckling inom befintliga flöden och framtagning av nya arbetssätt för att uppnå våra gemensamma nyckeltal och vårt mål att bli Sveriges bästa kundcenter.

Arbetsuppgifter i din roll:
• Analysera och identifiera förbättringsområden inom Kundcenter
• Ansvarig för processutveckling och optimering
• Systemansvarig för Kundcenter
• Ansvar för att dokumentation och rapportering av KPI-paket
• Ansvarig för enhetlig rutin och processdokumentation
• Utveckla metoder och verktyg samt driva och genomföra utvecklingsprojekt
• Framtagning av utbildningsmaterial till Kundcentermedarbetare

Du rapporterar till chefen för Kundcenter, tjänsten är placerad i Hässleholm.

Bakgrund
Du har dokumenterad kunskap i VBA-programmering och det är meriterande om du har erfarenhet av SAP och dagligvaruhandeln.

Vi är nyfikna på vem du är som person och vilka egenskaper du kommer tillföra oss men vi tror att du besitter en stor dos av noggrannhet, struktur och att du är lösningsorienterad, du ser möjligheter där andra ser utmaningar.

Då du är ansvarig för framtagning av våra nyckel och rapportering av dessa så ser vi gärna att du har en stark analytisk fallenhet. Arbetsuppgifterna ställer krav på affärsmässighet och kreativitet och du drivs därför av utmaningar och av att överträffa uppsatta mål.

Din ansökan
Vi tillämpar löpande urval, varför vi gärna tar emot din ansökan snarast möjligt, dock senast den 2021-02-14.

Ansökan tas enbart emot via vår hemsida.

Har du frågor ang. tjänsten, vänligen kontakta Emil Jönsson, Chef Kundcenter, via mail: emil.jonsson@bergendahls.se

Bakgrundskontroll, tester och referenstagning kan komma att genomföras i denna rekrytering.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-02-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bergendahl Food AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bergendahl Food AB (org.nr 556342-7698), http://www.bergendahlsfood.se

Arbetsplats
Bergendahls Food

Jobbnummer
5524060

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bergendahl Food AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bergendahl Food AB: