För kunds räkning söker Jobblyftet två säljande kundtjänstmedarb
Kunduppdrag / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kunduppdrag i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Sollentuna,
Uppsala eller i
hela Sverige På kundservice hjälper vi kunden med alla frågor både via telefon, mejl, Facebook samt när vi träffar våra kunder ute på olika event. Vår verksamhet utvecklas i nära samarbete med kunden som vi har en naturlig dialog med.
I ditt dagliga arbete kommer du att arbeta med både inkommande och utgående samtal, skriftlig kommunikation och kundträffar. För oss är kunden alltid i fokus, relationen är det viktigaste vi har och ansvaret att föra kundens talan genom hela organisationen. För att klara av detta på bästa sätt arbetar vi med Lean. Vi tror att ständiga förbättringar säkerställer att vi gör rätt saker internt och att kunden märker det.
Arbetet ställer höga krav på affärsmässighet, hållbarhet och vetgirighet som också är våra värderingar. Vi arbetar som ett team för att säkerställa att vi gemensamt håller våra tillgänglighetsmål och gör det som krävs. Det är ett mycket ansvarsfullt arbete i ett team med stundom högt tempo. I ett mindre företag är det så viktigt att alla är med och bidrar och hjälper till där det behövs. Företaget består av flera avdelningar men arbetar som ett helt team och vi firar tillsammans när vi har når framgångar.
Majoriteten av tiden kommer att ägnas åt utringande försäljning, till befintliga kunder och på sikt även nya kunder, av den anledningen är det ett måste att vara självmotiverande och uthållig för att med hög servicekänsla informera och sälja företagets tjänster.
Bakgrund och profil
Du har minst 3-årig gymnasial utbildning. Din arbetslivserfarenhet har du kanske fått genom att arbeta med kundservice, försäljning eller kanske i restaurangbranschen?
Egenskaper som du behöver ha för att klara av arbetet är bl a:
• Älska att ge service och ta hand om medmänniskans känsla
• God kommunikatör, både i tal och skrift
• Flytande svenska, god engelska
• God datavana och gärna med ett intresse för sociala medier
• Flexibel och snabbfotad
• Social, öppen, glad och nyfiken
• Matintresserad
• Lösningsorienterad med höga krav på kvalitet
• Trevlig telefonröst
Publiceringsdatum2011-02-10Arbetstider och omfattningTjänsten är på heltid och utförs i fina lokaler på Södermalm. Arbetstider enligt schema mån-fre 08.00-22.30. Du är välkommen med ditt CV, skicka gärna med ett foto och några rader om varför just du passar för denna tjänst. Vi ser framemot din ansökan.
ErsättningDu som är inskriven på Arbetsförmedlingen är välkommen att söka tjänsten då det initialt är en praktikplats där man bör vara berättigad Aktivitetsstöd.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-03-12
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktFöretagKunduppdrag
AdressKunduppdrag
Sveavägen 98, 5 tr
11350 Stockholm
Jobbnummer 847651
Observera att sista ansökningsdag har passerat.