Footway söker engagerad Kundsupport
Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2023-12-29Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Footway har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Footway en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv.
Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida.
Om företagetFootway Group grundades 2010 och är en omfattande e-handel med försäljning av produkter inom sport och mode via bland annat Footway.com, Sportamore.com, Brandos.com och Caliroots.com. De finns idag på 24 marknader och omsätter omkring 2 miljarder kronor. Deras e-handelslösning Footway+ ger onlineåterförsäljare möjlighet att växa sin verksamhet utan ansträngning. De vill påskynda hur internets transparens gör kundernas värderingar inom kvalitet, pris och miljö avgörande för framtidens produktutveckling. Footway är långt ifrån traditionella och jobbar hela tiden med att utveckla deras självledarskap. Företaget strävar efter att arbeta i helt autonoma team och trivs inte i hierarkiska strukturer. Saker som ligger Footway varmt om hjärtat är kundupplevelse, kontinuerligt lärande och kamratskap.
Som en del av kundsupportteamet sitter du tillsammans med 12 andra kollegor i fina lokaler i Kista i Stockholm. Du erbjuds bra förmåner, möjlighet till gym på kontoret och kulturfrämjande aktiviteter.
Dina arbetsuppgifterDatadriven automatisering, AI och crowdsourcing är exempel på hur Footway ligger i framkant med kundtjänstarbete. Hos Footway får du möjlighet att lära dig mer om detta och vara med på utvecklingen. Deras dedikerade kundsupportteam, som talar 18 språk flytande, är tillgängligt för att hjälpa till med olika förfrågningar som bland annat returer och leveransproblem. De erbjuder snabb och effektiv hjälp under hela shoppingresan och tillhandahåller utmärkt kundservice för sina kunder. Utöver den dagliga hjälp du bistår Footways kunder med finns därför alltid möjligheten att arbeta med andra projekt kopplat till hur de förbättrar kundupplevelsen som helhet.
Som kundsupport arbetar du med service mot kunder på flera av Footways marknader. Du svarar på frågor från kunder via mejl och telefon och är behjälplig samt ansvarar för hela kundupplevelsen. Med Footways spännande resa ställs du ständigt inför nya utmaningar och tvingas tänka bortom ett traditionellt sätt att arbeta med kundsupport. Du driver själv ditt arbete framåt, hittar och skapar smarta och snabba lösningar på problem. Vidare hjälper du till och driver mindre projekt samt utvecklingsprocesser för teamet. Du har ansvar för flera marknader och arbetar supporterande med dina kollegor.
• Besvara inkommande frågor via telefon och mejl
• Driva mindre projekt och utvecklingsprocesser
• Samarbete med kollegor
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasial utbildning
• Några års arbetslivserfarenhet av kundservice
• God teknisk vana/intresse
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift
Vi tror att du är genuint engagerad att ge den bästa servicen till såväl kunder som dina kollegor. Vidare är du prestigelös, tycker om att utvecklas och vill bidra till företagets utveckling. Footway präglas av en kultur av självledarskap där du ansvarar för din utveckling tillsammans med företagets coacher. Här skapas kontinuerligt lärande och initiativtagande varför därför är detta även viktigt för dig. Då inget ärende är det andra likt, trivs du med att lösa olika typer av problem som uppstår i det dagliga arbetet samt se möjligheter framför problem. Du drivs av högt eget ansvar och beslutsfattande samt att arbeta utanför ramarna på ett flexibelt vis.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Kista, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Ersättning Enligt överenskommelse.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-01-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Sara Arvidsson
sara.arvidsson@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 8359155
Observera att sista ansökningsdag har passerat.