FM Service Desk Administratör AstraZeneca, Södertälje
Sodexo AB / Backofficejobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sodexo AB i Södertälje,
Ekerö,
Huddinge,
Gnesta,
Järfälla eller i
hela Sverige Corporate Services vision är att sälja och implementera de mest innovativa servicelösningarna samt att leda och utveckla Sodexos kunder till en högre nivå. Vi gör det genom att ansvara för att sälja, implementera och drifta servicelösningar till stora nationella och internationella utvecklingskunder. Sodexo söker en kreativ och utåtriktad administratör för FM Service Desk till ett stort internationellt FM uppdrag på AstraZeneca. Du är en person som värdesätter service, kvalité och utveckling i ditt dagliga arbete.
Verksamheten består bl. a av FM Service Desk, Konferensverksamhet ABW (Activity Based Workplace). Det finns även restaurang, intern catering med tillhörande caféer/kiosker vars verksamheter bedrivs mån-fre. Samtliga verksamheter har stor utvecklings och expanderingsmöjligheter.
Vi söker nu en Administratör för arbete på heltid som har en fallenhet för service med fingertoppskänsla, ordning och reda samt utmärkt kommunikation i såväl tal som skrift. I din roll som Administratör håller du bl.a. ihop önskemål och behov från kunderna och tillse att rätt utförandefunktion engageras. DU arbetar i ett team som är stationerade både i Göteborg och Södertälje Du kommer att vara en del av FM Service Desk och det praktiska arbetet sker via personlig kontakt, telefon och dator, där du även arbetar i ett antal olika system.
Krav/kvalifikationer
• Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter med minst 3 års erfarenhet
• Duktig administratör
• God datorvana
• Van att arbeta i olika IT system
• God samarbetsförmåga och servicekänsla
• Representativ samt vara en god ambassadör för vårt företag
• Behärskar engelska och svenska utmärkt i tal och skrift
Huvudsakliga arbetsuppgifter
• Telefonsupport
• Arbeta inom SAP system samt övriga system såsom Service Request och Workz
• Administrativa göromål
• Ta emot felanmälningar och beställningar
Publiceringsdatum2019-12-12Dina personliga egenskaper• Ditt serviceintresse är stort och du har fingertoppskänsla för hur du bemöter kunden, alltid kunden i fokus
• Du har social kompetens och ett högt servicetänkande
• Van att arbeta i stundtals högt tempo
• Stabil- trygg i sig själv
• Synlig
• Strukturerad
• Problemlösningsförmåga
• Förmåga och intresse av att arbeta i ett team och ett trevligt tillmötesgående
Anställningsform:
Heltid, måndag-fredag.
Arbetstider: 8-17
Din ansökan vill vi ha snarast, dock senast 2019-12-20
Ansökan kan endast göras via vår hemsida
Intervjuer kommer ske löpande och anställning kan därför komma att ske före sista ansökningsdatum.
Vid eventuella frågor besvaras dessa av Liselott Andersson Manager,
liselott.andersson@sodexo.comVaraktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
ErsättningEnligt kollektivavtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-12-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagSodexo AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Sodexo AB (org.nr 556528-2984),
http://www.sodexo.se Jobbnummer 4998496
Observera att sista ansökningsdag har passerat.