Flexibel administratör- myndighetsuppdrag
Perido Skills AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är du en skicklig administratör som har handskats med diarieföring och ärendehantering tidigare? Önskar du ett arbete där uppgifterna är administrativa men med en viss ekonomisk inriktning? Skulle du säga att du är trygg i dig själv och orädd för att ta initiativ? Vi har en tjänst för dig!
Publiceringsdatum2016-07-04BeskrivningNu söker vi på Perido en administrativ assistent till en spännande myndighet vars verksamhet kretsar kring vårt kulturarv. Det här uppdraget är lämpat för dig som har administrativ erfarenhet och de egenskaper som krävs för att bli framgångsrik i rollen; du är strukturerad, hjälpsam, initiativtagande och arbetar lika bra självständigt som i grupp. Du lockas även av att arbeta centralt i Stockholm, vilket du får göra i denna tjänst.
Vi hoppas på att finna dig som är flexibel och har lätt för att byta fokus från en uppgift till en annan då detta är en bred och variationsrik roll där du förväntas hjälpa till där du behövs som mest. Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat posthantering, diarieföring samt arkivering av handlingar, utformning av föredragningslistor, framtagande av underlag till årsredovisning samt verksamhets- och budgetuppföljning och att vara behjälplig vid möten och konferenser. Det kan även förekomma arbete med att sammanställa faktureringsunderlag, granska och kontera leverantörsfakturor, granska reseräkningar och att stötta vid personalrapportering.
För att lyckas i denna självständiga roll ser vi det som nödvändigt att du har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare. Du är social, förtroendeingivande och ser, med hjälp av din positiva attityd, till att övervinna de utmaningar som du kan komma att ställas inför.
Är det tjänsten för dig? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Kravprofil för detta jobb• Minst gymnasial utbildning, gärna ekonomisk linje
• Administrativ erfarenhet med uppgifter som diarieföring och ärendehantering
• Kunskap om lagar och förordningar som rör hantering av allmänna handlingar
• Kunskap i något ekonomisystem
• Van användare av Excel
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift
Meriterande
• Erfarenhet av arbete på en statlig myndighet
Tjänstens omfattning och tillträdeHeltid, konsultuppdrag från 2016-08-01 och två månader framåt med möjlighet till förlängning.
Så ansöker duSkicka din ansökan med bifogat CV via e-post till
rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 13860MT i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl (
fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer för detta jobb13860MT
Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.
Kontaktuppgifter för detta jobbE-post ansökan:
rekrytering@perido.seÖvriga frågor:
fraga@perido.seVaraktighet, arbetstid
Visstidsanställning 11 dagar - 3 månader
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: 13860
Ansökan kan skickas till e-postadress:
rekrytering@perido.seFöretagPerido Skills AB
AdressPerido Skills AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress:
rekrytering@perido.se Jobbnummer 2938369
Observera att sista ansökningsdag har passerat.