First Line Support till Picadeli!

Picadeli AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Picadeli AB i Göteborg, Stockholm eller i hela Sverige

Till vår First line support söker vi dig som tidigare har arbetat med kundsupport och gärna inom området livsmedel. Arbetet innebär att hjälpa våra kunder med allt som ingår i vårt koncept som reklamationer, logistikfrågor, beställningar, teknisk support av salladsdiskar, matsäkerhet etc.
Du är Picadelis förlängda arm till säljkåren där du stöttar och supportar dem i deras dagliga arbete. Du skapar trivsel på vårt kontor och tar emot besök, paket och andra förekommande kundtjänstgöromål.

Du arbetar strukturerat i affärssystemet Jeeves och i Picadelis andra stödsystem vilket gör att du behöver ha en god datorvana och gärna arbetat i affärssystem innan. Mycket goda språkkunskaper i svenska och engelska är ett krav då tjänsten supporterar till största del nationellt men även till en viss del internationellt.

Vi erbjuder dig mycket ansvar och möjlighet att få arbeta med flera olika områden inom support. Ett högt tempo, flexibla arbetsuppgifter där hög service ständigt står i centrum! Du får trevliga och drivna kollegor som kommer göra allt för att introducera dig på bästa sätt. Tidsperiod; veckorna 24-34.

Picadeli avböjer alla telefonsamtal och mail från rekryterare, annonsförsäljare eller andra som vill erbjuda sina tjänster i rekryteringsprocessen.

Har du en passion för service och ett driv av att alltid göra ditt yttersta för att hålla högsta möjliga kundnöjdhet? Är du ambitiös, modig och en driftig person som söker sommarjobb på ett expansivt och roligt företag där alla gör sitt bästa för att nå resultat? Är du dessutom ansvarsfull, har en hel hög med social kompetens och vill dela med dig av din positiva energi till dina kollegor kan ett sommarjobb på Picadeli vara som klippt och skuret för dig! Placeringsort Göteborg.

• Du har en stor portion social kompetens, brinner för service och kan uttrycka dig väl i tal och skrift
• Vana från kundservice och gärna från liknande befattning
• Kunna hantera Office-paketet väl och har mycket goda språkkunskaper i svenska och engelska
• Professionell och affärsmässig i ditt agerande och har ett inre driv av att allt går att förbättra!

Picadeli AB erbjuder ett salladsbuffékoncept med självplock där kunden själv komponerar ihop sin sallad. 2009 lanserade Picadeli sin första salladsbar med viljan att förändra människors lunchbeteende genom att erbjuda ett helt nytt sätt att köpa sallad. Idag är Picadeli ett snabbväxande internationellt bolag som är etablerade i mer än 1500 butiker över Europa. Picadeli ingår i koncern Greenfood med en omsättning på över 4 miljarder kronor. Picadeli har en stark engagemangskultur där energi, mod och passion genomsyrar verksamheten vilket har bidragit till Picadelis snabba expansionstakt. Läs mer på www.picadeli.se

Publiceringsdatum
2018-02-20

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-11
Ange följande referens när du ansöker: First Line Support

Kontakt
Julia Arvidsson julia.arvidsson@picadeli.se

Företag
Picadeli AB

Adress
Picadeli AB
Rullagergatan 1
41526 Göteborg

Kontorsadress
Rullagergatan 1

Jobbnummer
3977127

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Picadeli AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Picadeli AB: