First line support / Teknisk support / Helpdesk

Bravura / Supportteknikerjobb / Göteborg
2018-07-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "First line support / Teknisk support / Helpdesk" (publicerad 2018-09-11) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.


Publiceringsdatum
2018-07-05

Företaget
OpenSolution tillhandahåller helhetslösningar för kassa- och betalningssystem och arbetar som helhetsleverantör med egenutvecklade programvaror. Bolagsgruppen har totalt cirka 150 anställda och är verksam i hela Norden, med kontor i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Moderbolaget har sitt huvudkontor i fina lokaler i centrala Göteborg, där cirka 40 personer arbetar. OpenSolutions värdesätter kreditvärdighet högt och är flerfaldigt AAA-belönat. De expanderar kraftigt och söker nu dig som vill bli en del av deras kundsupportteam i en tjänst som first line support. Här erbjuds du en arbetsplats med god sammanhållning som satsar på sina anställda.

Denna tjänst är ett uppdrag på minst sex månader och en del av vår personaluthyrning. Detta innebär att du arbetar som konsult via Bravura under ditt uppdrag. Efter sex månader finns goda möjligheter till förlängning.


Dina arbetsuppgifter
Som first line support ansvarar du för den första kontakten med OpenSolutions företagskunder, där du besvarar frågor och bistår med din expertis för att leverera en lösning. Du hanterar frågor kring OpenSolutions tjänster gällande kassa- och betalningssystem. Exempel på ärenden är att lägga in artiklar i kassan, hantera anslutningsproblem till terminalen och besvara frågor kring installationer. Du arbetar i ett ärendehanteringssystem och bemöter kunder över både telefon och mail. OpenSolutions kunder verkar inom bland annat restaurang-, event- och flygbranschen och du får möjlighet att besöka kunder och event tillsammans med dina kollegor.

Teamet består av tolv personer, där fyra stycken arbetar som first line support. Tillsammans ansvarar ni för att leverera god service till era kunder och ni arbetar löpande med förbättringsförslag, där du erbjuds stor möjlighet att påverka.


Kvalifikationer
• Du har tidigare arbetslivserfarenhet, gärna från ett serviceyrke och/eller en IT-fokuserad tjänst
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska
• Du har god dator-och systemvana
• Meriterande är erfarenhet från en liknande tjänst samt erfarenhet av restaurangbranschen

Vi tror att du som söker är en person med tekniskt intresse som trivs i en roll där du får leverera lösningar till andra. Du lockas av en social roll och du har förmågan att skapa goda relationer och du motiveras av att ge god service till dina kunder. Att agera problemlösande ser du som motiverande och du har intresset samt förmågan att fördjupa dig i problem. Vidare ser du möjligheter i förändring och du trivs i en roll som innebär förändrade direktiv och varierad arbetsbelastning.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Sökord: First line support, 1st line support, teknisk support, support, kundsupport, kundtjänst, kundservice, konsult, heltid, Göteborg

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-08-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gabrielle Svensson gabrielle.svensson@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4244911

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: