Finsktalande medarbetare till Nordic Supply Chain, Solna
Avanzera / Kontorsjobb / Solna
2012-10-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Finsktalande medarbetare till Nordic Supply Chain, Solna" (publicerad 2012-11-07) ⬅️
Visa alla kontorsjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avanzera i Solna,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö,
Sollentuna eller i
hela Sverige Avanzera Bemanning
Vårt uppdrag:
Vi söker en medarbetare till en av våra kunder som är verksamma internationellt och arbetar med snabbrörliga konsumentprodukter samt läkemedel. Detta är ett vikariat på ca 1 år med tillträde i december och med goda möjligheter till förlängning. Det kan förekomma enstaka resor inom Norden. Tjänsten är stationerad vid det nordiska huvudkontoret i Solna.
Publiceringsdatum2012-10-12Dina arbetsuppgifterDu kommer att arbeta med fokus på order, logistik, master data och kundrelationer. Rollen innebär att du ansvarar för dina egna kunder, från order till leverans, och du måste prioritera effektivt mellan order, leveranser, returer och reklamationer. I rollen ingår även att ansvara för masterdata för produkter i enlighet med rådande GS1 riktlinjer/standard.
Du kommer att ha daglig kontakt med kunder angående lagerstatus, leveransbesked etc. samt att du har mycket kontakt med logistikpartners, de egna lagren samt de lokala kontoren man har i övriga Norden. Kunder är alla stora dagligvaruhandelskunder och läkemedelsgrossister i Norden och produkterna man distribuerar är såväl läkemedel som snabbrörliga konsumentvaror.
Du kommer att vara del av ett väl sammansvetsat team om 6 kollegor och även samarbeta mycket med övriga Supply Chain, som består av totalt 17 personer.
BakgrundVi ser gärna att du har erfarenhet från en liknande roll och har vana att arbeta med snabbrörliga konsumentprodukter. Har du erfarenhet från amerikanskt bolag är det meriterande. Vad teamet nu behöver är en person som är flytande i finska och engelska, tal såväl som skrift. Är du dessutom flytande i svenska så är det en stor fördel. Kunskaper i danska och norska är meriterande.
Som person är du noggrann då man måste säkerställa att man följer EU direktiv och nordisk lagstiftning angående hur man får distribuera läkemedel. Du trivs i en roll där det händer mycket och ingen dag är den andra lik. Viktigt är också att du trivs att arbeta i grupp, att serva kunder och ha ett stort kontaktnät både internt och externt. Det inträffar oförutsedda saker och det uppstår problem som måste lösas snabbt och smidigt, därför är det bra om du är lösningsorienterad och har en positiv grundinställning.
Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på
www.avanzera.se eller
www.facebook.com/AvanzeraSå ansöker duSista dag att ansöka är 2012-10-25
Ange följande referens när du ansöker: 141
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLisa Karbelius, 08-545 28 303
FöretagAvanzera
AdressAvanzera
Box 853
10137 Stockholm
Jobbnummer 1364617
Observera att sista ansökningsdag har passerat.