Finsktalande Kundservicemedarbetare på deltid!
Qliro AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Qliro AB i Stockholm Är du student och älskar service? Brinner du för att möta kunder över telefon? Har du lätt för att ta ansvar för hela processen från fråga till lösning och vill att kunden ska få en positiv upplevelse av att få ha pratat med just dig? Gillar du att jobba i ett högt tempo? Pratar du båda finska och svenska? Då är det dig vi söker till rollen som Kundtjänstmedarbetare på deltid hos Qliro.
Din arbetsdag kommer övergripande att bestå av att besvara inkommande samtal kunder där din uppgift är att hitta den bästa möjliga lösningen för kunden. Du kommer att sträva efter att ge kunderna rätt information och skapa goda kundmöten. Primärt arbetar du över telefon med inkommande samtal, men det kommer även att bli aktuellt med chatt och mailkontakt. Du kommer att arbeta i en miljö med härliga kollegor runt dig där alla strävar efter att ge våra svenska och finska kunder det bästa möjliga bemötandet.
Vi har öppet vardagar 08:00 - 18:00, och helger 11:00 - 15:00, även arbete under storhelger kan förekomma. Du förväntas vara flexibel avseende dina arbetstider, då vi arbetar efter devisen att vara på plats när våra kunder efterfrågar det.
För att lyckas i rollen behöver du vara en god lagspelare med bra initiativförmåga. Du bör ha en vilja att lära dig samt tycka att det är kul att ta ansvar. Det är bra om du har viss telefon- samt datorvana då detta är centrala redskap i rollen. Som person tror vi att du är engagerad, lyhörd och lösningsorienterad. Du anstränger dig gärna lite extra för att göra kunden så nöjd som möjligt. Utöver det ingår du i ett motiverat team med god stämning och hög arbetsmoral. Ett krav för tjänsten är att du brinner för service. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av service och kundbemötande. Du har flytande kunskaper i båda finska och svenska - både i tal och skrift. Om du gillar att utmana dig själv och motiveras av att lösa problem är detta rollen för dig. Din förmåga att ta eget ansvar och din vilja att överträffa kundens förväntningar gör att du kommer att lyckas utmärkt i rollen.
I rollen behöver du vara en god lagspelare med bra initiativförmåga. Du bör ha en vilja att lära dig samt tycka att det är kul att ta ansvar. Det är bra om du har viss telefon- samt datorvana då detta är centrala redskap i rollen. Som person tror vi att du är engagerad, lyhörd och lösningsorienterad. Du anstränger dig gärna lite extra för att göra kunden så nöjd som möjligt. Utöver det ingår du i ett motiverat team med god stämning och hög arbetsmoral. Ett krav för tjänsten är att du brinner för service. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av service och kundbemötande. Du har flytande kunskaper i båda finska och svenska - både i tal och skrift. Om du gillar att utmana dig själv och motiveras av att lösa problem är detta rollen för dig. Din förmåga att ta eget ansvar och din vilja att överträffa kundens förväntningar gör att du kommer att lyckas utmärkt i rollen.
Qliro startades 2014 och erbjuder idag betalningslösningar till några av Nordens största e-handlare, bland andra CDON.com, Nelly.com, Lekmer.se, Members.com och Tretti.se. Qliro gör det möjligt för kunder att handla tryggt och enkelt på nätet och för att lyckas har vi samlat några av Sveriges bästa personer inom teknik, dataanalys, webb, kredit, risk, betallösningar, ekonomi och kundservice. Vi som arbetar på Qliro brinner för teknik, data, och att skapa fantastiska produkter till våra kunder.
Varaktighet, arbetstid
Arbetstider: Vardagar 9-18 Helger 11-15 40%-60%
Publiceringsdatum2016-11-04Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-12-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagQliro AB
AdressQliro AB
Box 19525
10432 Stockholm
KontorsadressSveavägen 151
Jobbnummer 3144881
Observera att sista ansökningsdag har passerat.