Finsktalande administratör - Göteborg
Norda Search & Rekrytering AB - Borås / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Norda Search & Rekrytering AB - Borås i Göteborg,
Mölndal,
Härryda,
Kungsbacka,
Alingsås eller i
hela Sverige Norda Search & Rekrytering AB rekryterar ledare och specialister samt erbjuder konsultverksamhet inom IT, Engineering, Construction och Production. Human Impact Search Group Nordic arbetar med uppdrag över hela landet från Stockholm, Göteborg, Malmö, Borås, Jönköping, Skövde, Linköping och i Norge utifrån Oslo.
Vi rekryterar nu en finsktalande administratör till ett etablerat maskintillverkningsföretag. Du blir ansiktet utåt mot kunder och leverantörer - gällande servicearbeten/ reservdelar och arbetar med hög servicegrad och noggrannhet.
Publiceringsdatum2017-09-01Dina arbetsuppgifterDu får ett fullständigt ansvar för administration och telefonkontakt med kunder och kollegor gällande order, fakturering, leveranser och leverantörer.
Kunskapskrav
Gymnasieutbildning, god kunskap och erfarenhet av olika affärssystem och office. Du pratar flytande finska, svenska samt god engelska.
Personligt
Du är en driven självgående person som brinner för service och administration.
Du är tekniskt intresserad, noggrann och har sinne för siffror och detaljer. Du kan följa rutiner och vidareutveckla dem samtidigt som du är flexibel och sätter kunden i centrum. Arbetstid är normalt 0745-1630 men du har möjlighet att jobba klart då våra kunder ofta ringer sent på eftermiddagarna.
APPLY NOW
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-09-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagNorda Search & Rekrytering AB - Borås
AdressNorda Search & Rekrytering AB - Borås
Skaraborgsvägen 21
50630 Borås
KontorsadressSkaraborgsvägen 21
Jobbnummer 3674003
Observera att sista ansökningsdag har passerat.