Finsk, norsk- eller dansktalande kundservicemedarbetare
Adecco Sweden AB / Receptionistjobb / Stockholm
2024-03-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Finsk, norsk- eller dansktalande kundservicemedarbetare" (publicerad 2024-08-27) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Behärskar du finska, norska eller danska i tal och skrift och är redo för en ny utmaning? Har du dessutom en bakgrund inom service eller administration? Då är tjänsten som framtida kundservicemedarbetare något för dig!
Publiceringsdatum2024-03-20Om tjänstenDitt ansvarsområde innebär att vara behjälplig mot kunder via telefon och mail. Beroende på vilket företag det gäller så kan arbetsuppgifterna variera från att besvara inkommande samtal till att ha en mer administrativt koordinerande roll. Vi på Adecco söker alltid efter framtida stjärnor som vill ha en chans att utvecklas inom sitt område. Du kan bygga upp ditt professionella nätverk och skaffa värdefulla kontakter. Observera att detta är en annons för framtida uppdrag.
Inom Customer Service kan ansvarsområdet innefatta:
• Besvara inkommande samtal och mail från kund
• Merförsäljning
• Orderhantering
• Reklamationer
• Fakturering och kreditering
• Leveransbevakning
Det kan även förekomma andra typer av administrativa arbetsuppgifter beroende på hur det aktuella uppdraget ser ut. Var tyngdpunkten ligger i dina arbetsuppgifter varierar också mellan de olika uppdragen och din kompetens.
Som konsult hos oss finns det därmed alla möjligheter för dig att utvecklas och växa i din yrkesroll!
Om dig
Vi söker dig som har en bakgrund inom service och/eller administration. Vi ser att du är serviceminded med ett prestigelöst och lösningsorienterat förhållningssätt. Du är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt och förstår värdet av en hög kundnöjdhet! Du har en god datorvana. Vidare behärskar du finska, norska och/eller danska i tal och skrift, samt engelska. Det här är ett jobb för dig som trivs med att arbeta självständigt samtidigt som du ingår i ett team.
Önskade kvalifikationer
• Erfarenhet av service och/eller administration
• God datorvana
• Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
• Meriterande om du har en utbildning inom relevant område
Om Adecco
Tjänsterna tillsätts omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden, med reservation för semestertider. Våra kundföretag är av olika storlek och verkar i många olika branscher inom Stockholm, Södertälje eller Upplands Väsby med omnejd. Arbetets omfattning är vanligtvis på heltid eller deltid, vardagar mellan kl. 08.00-17.00. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. För rätt person kan konsultuppdragen många gånger leda till erbjudande om anställning direkt hos våra kundföretag.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Deni Ilic,
deni.ilic@adecco.se Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
info@adecco.seVälkommen med din ansökan!
Sökord: Kundservice, Customer Service, Administration, Support, Service, Norge, Danmark, Finland, Sverige, Adecco, Stockholm
Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-04-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-40516".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Kontakt Deni Ilic
Deni.Ilic@adecco.se Jobbnummer 8555370
Observera att sista ansökningsdag har passerat.