Fastighetsskötare
Fastighets Ab Balder / Fastighetsskötarjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla fastighetsskötarjobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Fastighets Ab Balder i Uppsala,
Upplands-Bro,
Sundbyberg,
Stockholm,
Västerås eller i
hela Sverige Vill du jobba på ett bolag där det ständigt händer nya saker? Där någon lyssnar på dina idéer och där möjligheten att förverkliga dessa är stor?
Då har vi kanske ett jobb för just dig!
Balder fortsätter att växa och utvecklas och just nu söker vi en självgående fastighetsskötare i Uppsala. Tillsammans kommer vi att fortsätta arbetet med att vårda och utveckla våra fastigheter.
Vad erbjuder vi dig?
Vi erbjuder dig ett riktigt roligt och varierande arbete med möjlighet att vara med och påverka utvecklingen i vårt företag som är i ständig förändring och tillväxt. Hos oss på Balder finns goda möjligheter för dig att hitta nya utmaningar och kompetensutveckling. I teamet där du kommer att ingå är stämningen välkomnande och framåtsträvande, där vi tar vara på varandras styrkor och erfarenheter.
Arbetsdagen handlar i korta drag om att:
Ansvara för den dagliga driften samt för den inre och yttre skötseln av fastigheterna. Som fastighetsskötare kommer du att vara en av dem som arbetar närmast kunden och du arbetar även nära övriga på förvaltningen. Arbetet är självständigt, du utgår och jobbar i fastigheter i Uppsala men tillhör team som finns i Gävle. Arbetsdagen innehåller högt tempo, service och varierande uppgifter som att arbeta med felavhjälpande underhåll och förebyggande arbete i och runt fastigheterna genom ronderingar, mottagande och utförande av felanmälan, återkoppling till kund och ansvarig, nyckelhantering vid in-utflytt och besiktning av lägenheter.
För att lyckas med detta är det viktigt att du är...
• engagerad i det du gör och duktig på att strukturera upp arbetsuppgifter och prioritera vad som ska göras respektive inte göras. Du har minst 3 år erfarenhet av liknande arbete en god samarbetsförmåga både med våra kunder samt kollegor och du kommunicerar på ett lyhört och ödmjukt sätt. Du har förmågan att se och bemöta våra kunders behov - då du drivs av att skapa en bra miljö för kunden. Du behöver ha en öppen och positiv inställning till ny kunskap samt ha lätt för att lära.
För att kunna driva organisationen framåt krävs att du är nytänkande med en förmåga att lyfta blicken och se helheten, på så sätt kommer du även att bli framgångsrik i din roll.
Vi försöker finna personer som passar in i Balders kultur - inte bara just nu, utan i ett längre perspektiv. Därför lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet.
Vi kommer att intervjua löpande så ansök därför redan idag. Sista ansökningsdag är 14 mars. I din ansökan ber vi dig inkludera CV samt personligt brev. Det går även bra att lämna en ansökan via mobilen med din LinkedInprofil.
Vad händer efter att jag har skickat in min ansökan?
För att matchningen oss emellan ska bli så bra som möjligt har vi på Balder valt att jobba med rekryteringstester i vår urvalsprocess. Testerna hjälper oss att kunna matcha rätt person med rätt jobb. På detta sätt ökar vi chansen för att du som blir anställd kommer att trivas hos oss och att du har rätt förutsättningar för att lyckas i din roll. I urvalsprocessen ingår två stycken rekryteringstester. Det ena är ett problemlösningstest (Matrigma) och det andra är ett personlighetstest (MAP). Nästa steg blir således att du får ett mail med en länk med tillgång till testerna, som du sedan kan genomföra.
Har du frågor om tjänsten så tveka inte att ta kontakt med rekryterande chef Igor Jovic på 026 545 575
Varmt välkommen med din ansökan!
Publiceringsdatum2019-03-28Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-04-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagFASTIGHETS AB BALDER
KontorsadressStålgatan 35
Jobbnummer 4696286
Observera att sista ansökningsdag har passerat.