Fantastisk jobbmöjlighet för dansktalande IT-kandidater
Dfind AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2014-04-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Fantastisk jobbmöjlighet för dansktalande IT-kandidater" (publicerad 2014-06-10) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Dfind AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Tieto är Nordens största IT-tjänsteföretag och erbjuder helhetslösningar för näringsliv och offentlig sektor. Företaget verkar på global nivå inom produktutveckling samt via globala leveranscenter. Vårt mål är att utveckla företag och samhälle med hjälp av IT samt skapa möjligheter för våra kunder att transformera sina verksamheter. Vi tror på utveckling och resultat som märks.
Detta är ett uppdrag där du kommer att vara anställd av Dfind IT som konsult men uthyrd till vår kund Tieto.
Som konsult hos Dfind IT har du goda karriärmöjligheter. Vi erbjuder en stabil tillsvidareanställning med goda utvecklingsmöjligheter för dig som visar driv och intresse. Att jobba som konsult hos Dfind IT är ett bra sätt att utöka sitt CV med olika erfarenheter inom IT. Vi jobbar med både stora som små kunder inom många olika branscher vilket gör att vi kan erbjuda våra konsulter spännande och varierade uppdrag på olika platser i Stockholm.
Om uppdraget
Som en del av supporten kommer du att ha daglig kundkontakt och vara en viktig del av vårt ansikte mot kunden. Det här är ett viktigt uppdrag med bra möjligheter till personlig och professionell utveckling. Vi arbetar ständigt med att förbättra vårt arbetssätt och använder Tietos projektmetodik, PPS. Vi strävar också efter att nå den rätta balansen mellan kreativitet och struktur eftersom vi tror att det bidrar till att både höja kvaliteten på det vi levererar och engagemanget hos våra medarbetare.
Placeringsort är Tietos kontor i Värtan, Stockholm.
Publiceringsdatum2014-04-17Beskrivning av jobbetHantera kontakter med kunder, problemlösning. Hantera fellösning och eventuell eskalering.
KvalifikationerRelevant utbildning inom IT
Erfarenhet av arbete i ett ärendehanteringssystem
Kundvana
Social och trevlig
Minst ett års erfarenhet av arbete i en Service Desk
Språk:
Svenska och ett krav att du kan flytande danska (och/eller finska) samt engelska
Uppdragsgivare: Dfind IT
Ort: Stockholm (Värtahamnen)
Omfattning: Heltid
Sista dag att ansöka är Ansök gärna redan idag, då vi intervjuar kandidater löpande.
Startdatum: 2014-05-01
Längd: 6 månader, option på förlängning
För information: Kontakta Monica Holm (
monica.holm@dfind.se ) eller Malin Karlsson (
malin.karlsson@dfind.se )
Organisations-/företagsbeskrivning:
Dfind IT är ett rekryterings- och konsultföretag specialiserat på IT. Vi jobbar för att andra ska lyckas. Vår målsättning är att våra kandidater hittar det perfekta uppdraget och att våra kunder hittar just den kompetens de behöver. Alla som arbetar hos oss är specialister på IT-kompetens. Vi anställer enbart engagerade människor med rätt attityd som stöder våra värderingar: Passion & Simplicity. Vi tror att engagemang och enkelhet är vägen till en bra framtid för våra kandidater och våra kunder - en framtid där vi kan hjälpa fler att lyckas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Keep Improving.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-05-31
Ange följande referens när du ansöker: 200572125
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktmalin.karlsson@dfind.seFöretagDfind AB
AdressDfind AB
Jobbnummer 1845966
Observera att sista ansökningsdag har passerat.