Extrapersonal kvällar och helger som Customer Support/Help desk
Hero AB / Kundservicejobb / Stockholm
2019-11-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Extrapersonal kvällar och helger som Customer Support/Help desk " (publicerad 2020-02-25) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2019-11-22Om företagetHero söker nu 2st extrapersonal till Gilbarco Veeder-Roots kundsupport där man kommer jobba både med Help desk 1, inkommande felanmälningar från kunder och andra administrativa arbetsuppgifter, samt Helpdesk 2, support på mjukvarunivå. Företaget är världsledande inom tanknings- och betalautomatsystem för drivmedelsanläggningar, de tillhandahåller och installerar tankapparatur, pumpar, säljsystem och övervakningssystem samt tar helhetsansvaret för service av dessa åt sina kunder. Gilbarco Veeder-Root AB är en del av Fortive-koncernen. Företaget befinner sig just nu i en tillväxtfas och kommer utöka sina servicetider till kvällar och helger och söker därför nya glada kollegor till sitt härliga team i Bromma. Är du en person som trivs i en roll där du får hjälpa och supportera kunder i olika ärenden samt har kunskap er och intresse inom IT-support och teknik? Och är du dessutom positiv och driven och känner igen dig i beskrivningen nedan? Sök tjänsten idag!
Dina arbetsuppgifterI rollen som Customer support/Help desk Support arbetar du framför allt med inkommande ärenden per mail men även en del inkommande samtal från företagets kunder, det kan vara alltifrån att koordinera och boka ut tekniker till att felsöka och göra remote fix där det är möjligt. Det är ett brett och flexibelt arbete med både IT-relaterade och administrativa arbetsuppgifter.
Du erbjuds en roll där du får ta mycket initiativ, samarbeta, tänka nytt och koordinera ärenden högt som lågt. Du är kundernas första kontakt vid felanmälan och koordinerar aktiviteter, så att uppdraget utförs inom överenskommen tid. Du ansvarar för att alla inkommande ärenden hanteras med en hög servicenivå och trevligt bemötande.
KvalifikationerVi söker dig som har en positiv och engagerad attityd med en naturlig känsla för hög service. Vi tror att du har utbildning eller intresse inom IT och det är meriterande om du har arbetat med service över telefon eller mail. För att lyckas i rollen ser vi även gärna att du är kommunikativ, noggrann och lösningsfokuserad. Vi ser också att du är trygg i dig själv, flexibel och tar dig an nya arbetsuppgifter på ett engagerat och enkelt sätt samt har en nyfiken approach till utmaningar. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat. Vi lägger stor vikt vid din personlighet för den här rollen.
Tillträde och omfattning
Start för tjänsten är omgående med hänsyn till eventuella uppsägningstider. Arbetstiderna är vardagskvällar kl. 16-21 samt helger kl. 9-18 på ett individanpassat schema anpassat till hur mkt man kan jobba. Detta är ett uppdrag på 6 månader i första hand där du arbetar via Hero men det finns möjlighet till förlängning. Vi på HERO är kollektivavtalsanslutna och erbjuder fina förmåner med fokus på välmående och hållbarhet till alla våra anställda.
För frågor om tjänsten och processen vänligen kontakta Alisha Baig på
alisha.baig@hero.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-12-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagHero AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Hero AB (org.nr 556797-2533),
http://www.hero.se Arbetsplats Hero
Jobbnummer 4975599
Observera att sista ansökningsdag har passerat.