Extrajobb / studentjobb till 1st line support / helpdesk till IT

Bravura / Supportteknikerjobb / Malmö
2016-11-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Extrajobb / studentjobb till 1st line support / helpdesk till IT" (publicerad 2016-12-19) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.


Publiceringsdatum
2016-11-15

Företaget
Vår kund är ett stort tjänsteföretag som erbjuder helhetslösningar inom IT både till privat och offentlig sektor. Efter studierna finns goda möjligheter att stanna kvar i bolaget.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som supporttekniker / servicedeskmedarbetare kommer du ansvara för att ge teknisk support till företagets kunder. I arbetsuppgifterna ingår bland annat installation, felsökning, underhåll och beställningar. Felsökning och hantering sker till stor del genom fjärrverktyg.
Detta är en deltidstjänst där du arbetar efter behov. Behovet är främst på måndagar och tisdagar. Men man kan även behöva komma in extra vid andra tillfällen.


Kvalifikationer
• Du är just nu studerande med en studietakt på minst 50%
• Tidigare erfarenhet av serviceyrke eller telefonsupport är meriterande
• Allmän kännedom inom Windows XP/7, Office (2003/2010), skrivare(nätverkskoppling, felsökning etc) samt nätverk. Kunskap inom VPN / Citrix (meriterande)
• Engelska och svenska, flytande i både tal och skrift.

Vi söker dig som har ett stort intresse för IT och vill fortsätta att utvecklas och lära dig mer inom området. Du är social, serviceminded och duktig på att kommunicera samt brinner för teknik.

Övrig information:

Start: hösten 2016
Plats: Malmö
Lön: Timlön

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:servicedesk, support, supporttekniker, IT-support, windows, nätverk, 1st line, Malmö, deltid, student, studerande

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-12-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Jakobsen anna.jakobsen@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1280

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3160494

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: