Extrajobb som kontorsassistent till Diamyd Medical
Bravura Sverige AB / Receptionistjobb / Stockholm
2022-10-31
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Extrajobb som kontorsassistent till Diamyd Medical" (publicerad 2024-05-20) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2022-10-31Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på deltid som varar i 6-12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Diamyd Medical. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företagetDiamyd Medical, ett svenskt biotech-bolag som utvecklar läkemedel inom typ 1-diabetes. Intern spetskompetens präglar företagets kärna, som samarbetar med ett globalt nätverk av kliniker, forskare och produktionsenheter. Diamyd Medical ligger i framkant inom bioteknikindustrin med den första precisionsmedicinska fas III-studien någonsin för typ 1-diabetes. Företaget är beläget i centrala Stockholm.
Dina arbetsuppgifterSom kontorsassistent har du en övergripande och koordinerande roll, där din främsta uppgift är att se till att det är ordning och reda på kontoret. Du arbetar proaktivt för att skapa en inbjudande miljö för både medarbetare och kunder.
I ditt arbete hanterar du post och bud, sköter inköp av fika, kontorsmaterial, och är behjälplig vid bokningar och planering för exempelvis möten, resor eller konferenser. Din arbetsdag är varierande och du arbetar med de uppgifter som är mest prioriterade för stunden. Du förväntas arbeta mellan 8 - 10 timmar i veckan fördelat på två dagar, och att du ser ditt jobb på företaget som ett flexibelt men långsiktigt samarbete under hela din studietid.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Gymnasieexamen
• Goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift
• Erfarenhet av servicerelaterade eller administrativa uppgifter är meriterande
Som person trivs du med att jobba i en social och öppen roll där service är i fokus. I rollen förväntas du arbeta självständigt det är därför viktigt att du är självgående och har lätt för att ta egna initiativ. Du har förmågan att se helheten och ligger ett steg före. Vidare är du prestigelös, strukturerad och flexibel eftersom du kommer ansvara för olika uppgifter beroende på vad som behövs göras för stunden.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Kungsgatan 29, Stockholm
Lön: Timlön enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: kontorsassistent, office assistant, koordinator, receptionist, deltidsjobb, deltid, extra, student, kontor, administration, ekonomi, Stockholm
Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Ebba Sjöqvist
ebba.sjöqvist@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 7127110
Observera att sista ansökningsdag har passerat.